Geng Bas Sekolah

February 9, 2011

Anwar Ibrahim Meliwat Selepas Solat?

Saya masih ingat kata-kata Azizan kepada ASP Roduan, Anwar satu satunya manusia yg dia pernah jumpa yg tidak takut langsung kepada Allah swt. Lepas sembahyang maghrib, bagi salam kiri kanan, dia terus suruh Azizan tonggeng untuk dia melliwat.

Bila Azizan tanya apa ni boss, baru lepas solat, dia kata tak pe, tuhan tu maha pengampun maha penyayang. Nanti ambik wuduk gugurlah semua dosa.

Senang-senang je dia buat fatwa sendiri. Dosa gugur tu kalau dosa kecil, bukan dosa menjubur. Kan nabi tak nagku umat, tak de kerak neraka nak terima, hai mazhab apalah dia ni agaknya. Tak pernah aku jumpa seumur hidup manusia keji dan jahat mcm ni. Macam mana lah detik kejadian dia dulu, pelik dgn bini orang dia tibai, jantan, mat jambu dia ghairah. 


Fuh panas gila cerita ni. Betul ke tak cerita ni? Kalau nak tahu korang klik sini baca sendiri dan kemudian fikirlah sendiri. Dasyat pakcik Anwar rupa rupanya yek hehehe

5 comments:

Jeffry said...

ANUWAR NIH SPESIS MENATANG KAKI 4 BROO. SESUMPAH YG SUKE BIKIN PROJEK TGH JALAN KEHKEHKEH

d_tieah said...

Aiyooo..
Dasyatttttttttttt *gaya nazmi RL5

Latest entry : Nak petua? Petua Jadi Sailormoon pun ade..

YB Raz said...

jeffry: dah sampai tahap biawak komodo sebenarnya hehehe

d_tieah: dulu aku suka sailormoon hehehe

d_tieah said...

Kalo ko boleh jadi sailormoon kan, dah sah2 anwar dulu ko hapuskan kan?

YB Raz said...

camner ko tau hahaha