Geng Bas Sekolah

February 1, 2011

Pelajar Malaysia Selamat



Sekarang heboh pasal pelajar Malaysia kat Mesir. Dalam masa yang sama ada blogger yang mengutuk kerajaan kerana tak nak bawa keluar pelajar Malaysia. Untuk pengetahuan korang, penerbangan KL-Kaherah dibatalkan kerana demonstrasi besar besaran.



Setakat ini pelajar Malaysia masih berada didalam keadaan selamat. Wisma Putra akan menbawa keluar pelajar Malaysia ke Arab Saudi, Jordan atau Libya sekiranya keadaan semakin meruncing. Ramai petugas Wisma Putra ada kat sana untuk memantau pelajar Malaysia. Malah senator YB Mohd Ezam turut bersama para pelajar Malaysia di lapangan terbang antarabangsa Kaherah.

Kalau aku jadi pelajar kat sana, aku rasa aku taknak balik. Kerajaan Hosni Mubarak adalah geng zionis. Lebih aku join jatuhkan geng zionis. Ataupun mati syahid. Aku rasa itu lebih baik dari balik semula ke Malaysia.


3 comments:

Tieah Madian said...

Tu lah kan..
Nsb baik aku tak kutuk kerajaan tau..
Just bagi info itu ini je lah..
Hehehe..
Kalo aku tak berani lah, yelah maybe sebab aku pompuan tak nak lah masuk campur..
Memanglah mati syahid tapi ade yg banduan terlepas tu..
Euwwww, p rogol plak..
Sempat je nak lepaskan nafsu dia!!!

Cute Oven said...

tu la ada blog yg kata pelajar Malaysia kena rogol...haiii takutnye..

asyik salahkan kerajaannn aje...
pentadbiran dia org tu bagus sangat ke...

Jeepers Creepers said...

d_tieah: itulah yang akan berlaku jika negara ni dibiarkan berlaku demonstrasi..sebenarnya tiada benda yang elokpun berdemo ni. Hanya menunjukkan kebodohan kita je.

cuteoven: pelajar kena rogol tu, berita tu masih belum sahih..dalam dunia siber ni, cerita cerita macam tu dah selalu sangat keluar..

terima kasih diatas komen anda berdua..didalam dunia siber, cerita memburukkan kerajaan sudah lama dibuat oleh parti pembangkang.

so berhati hatilah membuat keputusan..sentiasalah membuat pertimbangan yang sewajarnya apabila membaca cerita begini.