Geng Bas Sekolah

January 29, 2011

PAS Parti Taghut



LABIS 28 Jan. - 'Fatwa' terbaru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang melabelkan pengundi Dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang yang tidak menyokong Pas sebagai jahiliah satu lagi bukti penyelewengan agama Islam oleh Mursyidul Am parti itu. Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, Pas sanggup melakukan apa sahaja termasuk memperalatkan agama Islam demi kepentingan politik meskipun mereka sedar 'harga' yang terpaksa dibayar daripada perbuatan tersebut iaitu menimbulkan perpecahan dalam kalangan umat Islam.

Sehubungan itu, beliau menggesa seluruh umat Islam terutamanya pengundi Melayu di Tenang supaya mengambil iktibar daripada tindakan Menteri Besar Kelantan tersebut kerana Pas akan mengeluarkan pelbagai 'fatwa' songsang jika terdesak.

"Ini 'fatwa' yang songsang. Ia satu lagi bukti penyelewengan hukum agama oleh Nik Abdul Aziz dan label jahiliah ini tidak sepatutnya dikeluarkan oleh seorang yang dikatakan Mursyidul Am yang dipanggil sebagai 'tok guru'.

Sumber: Utusan Malaysia

Hahahahaha ini lagi bukti bahawa PAS adalah parti yang mengamalkan fahaman sesat lagi bidaah. Apabila tok guru mereka bercakap ikut kepala lutut, pengikut pengikutnya bersorak gembira. Main ikut je lah fatwa benak tok guru mereka tu.

Hebat sungguh ilmu tok guru mereka sampai boleh tentukan siapa yang masuk syurga dan siapa yang masuk neraka. Kalau undi PAS comform masuk syurga walaupun si pengundi adalah beragama buddha, kristian atau hindu. Satu undi sudah menyamai amal ibadat seumur hidup hehehehehe.


Undi DAP pun dikira pahala juga ke tok guru hehehehe

2 comments:

Anonymous said...

CAKAP BUAK PAKAI KEPAL LUTUT DIA..TAPI KEPA KOOORAAA DIA YNG LEMBIK TU...N.AJIS BODO..KELUAQ DARI MULUT SEMUA TAIK..PATU GELAQ N.AJIS PONN...TARAK OTAK

ciK LyndaWawa said...

undila Umno...=]