Geng Bas Sekolah

January 27, 2011

Nik Aziz Merepek Lagi



Tergelak gelak aku baca kenyataan yang dibuat oleh wali PAS, Nik Abdul Aziz Nik Mat. Aku dah agak dah dia ni memang jenis spesis lain. Orang lain bantah Lee Kuan Yew, dia sokong cina tu. Orang sokong islam, dia sokong isle. Dalam kecoh kecoh umat islam bantah kenyataan Lee Kuan Yew, orang tua ni boleh pulak buat kenyataan ni :

"Orang Melayu sini pun tolak Islam, tolak Islam ambil kebangsaan lebih teruk daripada Kuan Yew. Beliau cakap jangan pegang (Islam) kuat sangat, orang ini kata buang semua ambil kebangsaan, lebih teruk daripada Kuan Yew," katanya selepas mesyuarat Exco kerajaan negeri di sini hari ini.

Orang tua ni memang ntah apa apa. Dia ni mesti nak kutuk orang islam kat Malaysia. Apalah dosanya yang dibuat oleh umat islam kat Malaysia ni. Hanya kerana orang islam tak nak sokong parti dia, dia tuduh orang islam Malaysia ni berdosa. Banggang. Ini ler jadinya bila jadikan parti politik sebagai pegangan hidup.

Patutlah sekarang ni dah ramai orang PAS meluat dengan Nik Aziz hehehehe.

4 comments:

Anonymous said...

itu orang sangat bangang punya ooo...hamPAS oooo...

Anonymous said...

Korang ni memang bodoh, bukan maksud Tok Guru tu nak sokong kenyataan Kuan Yew, tapi dia kata orang Malaysia pun ramai yang tolak Islam dengan lebih mementingkan semangat kemelayuan... Korang tak belajar bahasa ke?

YB Raz said...

nik aziz sesat!

lalink7 said...

hahahah~