Geng Bas Sekolah

January 1, 2011

Selamat Tahun Baru

Tahun 2010 telah meninggalkan kita semua. Didalam tahun tersebut, bermacam macam perkara yang berlaku. Isu pasir Selangor, isu orang kafir masuk masjid, isu Adun PAS berzina, isu orang politik menjadi haiwan dan juga isu lahirnya anugerah tuhan hehehe. Tak lupa juga kemenangan BN di dua prk. Malah sebagai penutup, pasukan bola sepak negara menjadi juara piala Suzuki.

Ditahun 2011 ini rasanya suasana politik negara juga akan semakin panas. Kemelut SUK Selangor dan penentangan orang PKR terhadap orang melayu dinegara ini semakin hebat. Ditambah lagi dengan golongan mata sepet didalam DAP dan juga puak khawarij didalam PAS. Mereka ini tidak akan senang hati sehinggalah orang melayu dan agama islam hilang dari negara ini.

Tapi tak mengapa masih ada orang yang akan menentang mereka dan mempertahankan kedaulatan agama bangsa dan negara. Insyaallah kita juga akan memastikan Anwar Ibrahim dimasuk semula kedalam kurungan dan kali ini pastikan tiada sesiapa lagi yang cuba membelot melepaskan beliau. Kalau ada kita kerat anunya hehehe.

Aku ucapkan selamat tahun baru kepada semua rakan rakan blogger dan semoga tahun baru ini akan membawa kegembiraan kita semua.

p/: kisah menteri tu satu fitnah hehehehe. Tapi harap empunya diri tu tampillah bersihkan diri. Jangan dok diam diam je hehehehe.

No comments: