Geng Bas Sekolah

December 3, 2010

Panas: Sahabat Anwar Sahkan Anwar Ada Skandal


Anwar Ada Skandal Dengan DAP

Teman melihat isu Ketuanan Melayu yang diputarkan oleh Anwar sebagai satu langkah bijak beliau untuk memutar belitkan keadaan yang semakin menekan beliau yang tersepit dengan isu Ketuanan Anwar yang cuba dibina didalam PKR; yang tembelang kehanyirannya sudah pecah dihidu rakyat jelata!

Sudah menjadi pengetahuan umum betapa banyaknya aduan dan komplen oleh para calon, kepimpinan, cabang dan ahli akar umbi PKR mengenai manipulasi, penipuan, pembohongan dan penyelewengan proses pemilihan PKR baru-baru ini semata-mata untuk memastikan Dinasti 3A terus menguasai PKR dan pakatan pembangkang. Konspirasi untuk melahirkan dinasti baru Ketuanan Anwar.

Dan apabila tembelang busuknya pecah hanyir, Anwar cuba mengalihkan tekanan dengan memainkan isu lain, isu Ketuanan Melayu. Isu Kitsiang jantan rasis dan cauvinis sebagai Timbalan Perdana Menteri. Isu yang Anwar Master Al-Putari tahu sangat sensitif kepada orang Melayu, yang akan mengundang reaksi umat Islam bangsa Melayu. Anwar pakar putar, "master spinners", dia tahu apa yang dia putarkan. Walaupun seluruh rakyat yang peka sejarah tahu bahawa yang memperkudakan isu Ketuanan Melayu dahulu semasa didalam UMNO sebenarnya Anwar sendiri.

Maklumat lanjut dari Zulkifli Nordin klik sini.

No comments: