Geng Bas Sekolah

September 20, 2010

Wan Azizah Dan Anuar Berperang!

ni adalah berita terbaru yang diterima penulis....Wan Azizah dan Anwar Ibrahim dikatakan bergaduh besar gara-gara sokongan Anwar terhadap calon Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali.

Punca pergaduhan ada pihak bagitahu berhubung dengan kes isteri Azmin Ali dahulu, Shamsidar Taharin yang pernah dikatakan memiliki hubungan sulit dengan Anwar (sehingga dikatakan Anwar ada anak dengan Shamsidar)........dalam erti kata lain, Shamsidar adalah bahan kitar semula...daripada Azmin kepada Anwar.

Password Anwar dan Azmin ialah : 'Bini mu ..biniku jua ! '

Seperti yang kita semua tahu, Wan Azizah memang kurang senang dengan Azmin sejak dahulu lagi...rasanya ramai dari kita sudah berulang kali membaca di pelbagai blog mengenai kurang senang Wan Azizah dengan Azmin Ali....lelaki yang dikatakan sanggup kongsi isteri dengan Anwar dan ada yang mengatakan salah seorang jambu....yakni tukang serah punggung bila Anwar mauuuuuu!

Apa yang pasti, kali ini Wan Azizah sudah tidak dapat menerima lagi.....mungkin dia tidak mahu lagi sekadar menjadi dungu di bawah telunjuk suami tak gunanya itu.

Pergaduahn antara Wan Azizah dan Anwar berlaku baru-baru ini sahaja menurut sumber Satu Hala yang rapat dengan Presiden PKR itu.

Wan Azizah tidak mengatakan yang dia menyokong lawan Azmin iaitu Zaid Ibrahim...tetapi telah menetapkan pendirian "sesiapa sahaja asalkan bukan Azmin".

Wah...emosi dan marah sungguh Wan Azizah kali ini.....

Banyak hal kita semau tahu bahawa Wan Azizah sanggup telan sahaja....biar pun pahit yang teramat....demi anak-anak...tapi ada yang dia sudah tidak dapat terima.

Untuk mengandingkan dirinya dengan lelaki yang sanggup berkongsi isterinya dengan suaminya itu...sesuatu yang Wan Azizah lihat sebagai 'cukuplah....'.

Menurut sumber Satu Hala...atas dasar inilah Wan Azizah meninggikan suara terhadap Anwar....

Wan Azizah dikatakan berpatah arang dengan sikap Anwar yang terlalu kasihkan Azmin sehingga dirinya seperti tidak wujud....Wan Azizah juga tiddak dapat menerima tindakan Anwar mengarahkan Ahli Parlimen PKR dan para ADUN PKR memberikan sokongan terbuka buat Azmin.

Ini dilihat sebagai satu tindakan melampau....

"Bagi Azizah, nak jadi apa jadilah....tapi Azmin tidak sama sekali jawapannya," kata sumber berkenaan.

Hmmmm.....meroyanlah Anwar lepas ni.....nak ikut cakap bini...jambu lama merajuk....dengan cakap jambu...bini lak emosi......silap hari ada yang terjun lombong ni....

Sumber : Malaysia-Instinct

Tamat Hikayat Malaysia Heaven. Selamat sempurna yang membaca dia dan segala yang menengarkan dia, istimewa yang menyuratkan dia, dipeliharakan Allah subhanahu wataala apalah kiranya dari dunia datang ke akhirat, berkat syafaat Nabi Muhammad mustafa, sallallahu alaihi wasaalam.

2 comments:

Anonymous said...

Biasalah laki bini perang panas, malam malam u lap me i lap u terus dingin...eheheheh.

Jeepers Creepers said...

hahaha