Geng Bas Sekolah

September 7, 2010

Pengikut PAS Terpengaruh Dengan Dakyah Kristian?

Belum reda isu Hudud yang ditolak PAS, kini PAS ditimpa bala lagi. Tanpa mereka sedari ataupun sememangnya mereka tahu, Yb Hannah Yeoh yang telah "memenuhi undangan" Nazir dan Imam Masjid Al Falah di USJ Taipan, menghadiri dan memberikan "Tazkirah" serta menyampaikan angpow dalam satu majlis Iftar Ramadhan minggu lalu merupakan seorang Tokoh Muda kristian.

Buktinya pada 4 Sep 10 @ jam 1830 - 2200, di Sunway Pyramid Convention Centre, SUNWAY, satu Program Motivasi Kristian telah diadakan.



Ia bertajuk "Change Your World - You make the Difference" anjuran Christian Creative & Music Ministry of Eagle Point Church bralamat No.2, Jln Rajawali 3, Puchong Jaya.

Hadir lebih kurang 1,400 org remaja brumur 16 - 25 tahun. Yang memberikan pengisian ceramah adalah "ustazah" Hannah Yeoh dan Edward Lee - Adun DAP Bkt Gasing.

Ternyata dalam menjalankan dakwah Kristianisasi, Hannah Yeoh lebih bijak dari Hassan Ali, Iman dan Nasir Masjid USJ Taipan. Mungkin selepas ni akan ramai pengikut PAS keluar islam berikutan sikap PAS yang carca marba.

Sudahlah PAS dipinggirkan orang islam, mereka yang masih setia pula akan diresapi oleh pengaruh kristian. Apa nak jadi ni. Nik Aziz masih belum mahu sedarkan diri lagi.

Tamat Hikayat Malaysia Heaven. Selamat sempurna yang membaca dia dan segala yang menengarkan dia, istimewa yang menyuratkan dia, dipeliharakan Allah subhanahu wataala apalah kiranya dari dunia datang ke akhirat, berkat syafaat Nabi Muhammad mustafa, sallallahu alaihi wasaalam.

3 comments:

arizWanmerahs said...

Butiran tazkirahnya itew ape ye? Ada kaitankah dgn ajaran agama kristian itew?

Anonymous said...

AKU DH KATE DAHH..ALLAH DH BUTEKAN MATE DAN HATI PARTI SESAT NI. ITU PSL UMAT ISLAM SKANG DAH X KENAL MANE SATU PAK LEBAI MANE SATU CIBAI!..BOLO PUNYE HAMPAS! KEHKEHKEH

Jeepers Creepers said...

pas adalah sebuah parti politik. bukannya parti pertubuhan islam. lebih baik pemimpin pas masuk tabligh atau badan dakwah daripada terlibat politik.