Geng Bas Sekolah

September 24, 2010

Pembunuh Gila Menanggis Kena Jentik

Suspek utama kes pembunuhan Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga individu lain, mendakwa polis menumbuk, menendang dan memaksa menandatangani dokumen tanpa kerelaan.

Tiga peguam yang mewakili suspek dan adiknya, kedua-duanya juga peguam berjaya menemui klien mereka untuk pertama kali di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur Khamis lalu. Mereka sampai pada jam 3 petang ditemani isteri suspek yang mendapat kebenaran bertemu suami mereka.



Peguam DP Vijandran dan Ravi Nekoo memberitahu media, suspek berusia 41 tahun itu mendakwa dikasari polis selepas mereka bertemu selama 30 minit. "Suspek mendakwa dipukul dengan getah paip, ditumbuk di muka dan ditendang sehingga memudaratkan tulang belakang," kata Vijandran, menambah suspek belum menerima bantuan perubatan berikutan kecederaannya.

Suspek utama itu juga mendakwa dipaksa menandatangani dokumen tanpa kerelaannya. Vijandran berkata, mereka akan membuat laporan polis mengenai hal itu esok. "Klien saya mendakwa mereka tidak terlibat langsung (dengan pembunuhan itu) mereka disiasat dan tidak bersalah. "Bagaimanapun, mereka bersedia memberi sepenuh kerjasama kepada polis tetapi berharap dilayan dengan lebih adil pada masa yang sama," kata Vijandran.

Sumber : http://perelih.blogspot.com/2010/09/suspek-utama-kes-sosilawati-dakwa.html

Celaka pembunuh ni tak mengaku salah. Sudah ramai orang dibunuh. Sudah banyak mayat dibakarnya. Tetapi masih tidak mahu mengaku salah. Dasar Hindraf yang mahu hapuskan orang melayu.

Kami rakyat Malaysia mahukan keadilan buat mangsa pembunuhan kejam. Kami rakyat Malaysia mahukan darah pembunuh ini ditumpahkan keatas muka bumi. Darah dibayar dengan darah!


Peguam Pembunuh Ini Perlu Dihukum Bunuh!

5 comments:

Apai Ngelai said...

salam,

Itu lagi elok kalau betul2 polis yang dera dia.Cuba fikirkan, kalau dia terlepas besar kemungkinan dia akan ditangkap dan disoal siasat pula oleh rakyat yang masih marah kat mahkamah buatan sendiri.... kat situ takde khidmat peguam.

Minta masukkan link Rajahmas ke dalam bloglist malaysiaheaven. Terima kasih.

Anonymous said...

alahai manjanya. klau dipujuk dia nk mengaku ke. nasib baik polis....bg pada kami baru le dia tau langit tinggi rendah. jgn kata nk jumpa peguam...lagi cepat dia jumpa tuhan Kali dia kot. jgn harap ada tulang temulang...semua tu tak kan jumpa punya.
peguam2 dia jgn nk ngada-ngada sgt....buatle 100 laporan pun..itu isu lain. klau dh bunuh org takkan le nk mengaku bila dpt jumpa penguam. hindu paria betul....

Anonymous said...

dah agak dah...batang paip getah tu kira standard ..belum lagi kerusi meja...kalau kes ringan tak pa ini kes berat, gertak pun tak lut, nak lut batang paip dari a pai z... sekali sekala kena ikut cerita tamil, belum tahu betul salah, dah kena bedal dlm lokap, ko tau sakit aaaa...ni ko tau kerja ko seksa org lagi laaa sakit, entah entah nyawa nyawa ikan korang dah bakar..tak ke dajal paria keling ni.

Ada juga ke org M'sia puak haram jadah PKR n PAs nak sokong org mcm ni? Laknat laa...kalau bangsa sendiri melayu korang tak leh nak protes, guling atas jalan nampak sgt korang ni dah kena minum air holy water dewa dewa mereka...patut bebal.

Anonymous said...

Peguam Pembunuh Ini Perlu Dihukum Bunuh!

Peguam Pembunuh Ini Perlu Dihukum Bunuh!

Peguam Pembunuh Ini Perlu Dihukum Bunuh!

Peguam Pembunuh Ini Perlu Dihukum Bunuh!

Peguam Peguam Celaka Haramjadah Lahanat Anak Haram Pembunuh Ini Perlu Dihukum Bunuh Sampai Mati oleh mahkamah.

YB Raz said...

apai: akan dimasukkan ke dalam list.

anon: memanglah patut dipukul. selama ini dia membunuh ramai orang, baru kena pukul dah menanggis. memang patut dihukum BUNUH