Geng Bas Sekolah

September 24, 2010

Anak Pakcik Nuar Sakit Meroyan?

Anak pakcik Nuar, kak Zah kata orang melayu ini bodoh. Sebab percaya dan sayang pada UMNO/ Perkasa, maka kak Zah ni chop semua orang melayu bodoh dan bebal. Kak Zah syorkan orang melayu ini dibebaskan pemikiran serta dicerdikkan dengan menyokong orang cina DAP komunis. Islampun letak pada nama saja macam orang PAS tetapi hati mesti mahu hitam dan busuk macam orang PKR.



Itulah yang kak Zah kata dalam Harakahkahkah kitab putarbelit parti PAS (klik sini). Kak Zah inipun nak ajak Tun Mahathir berdebat dengannya selepas mencabar Ibrahim Ali dahulu. Kiranya kak Zah ni rasakan dirinya punyai ilmu ampuh untuk berdebat dengan orang yang banyak jasanya pada negara ini setelah berjumpa orang tertentu di Indonesia dulu.

Padahal ayahnya, pakcik Nuar sendiri tidak sanggup berdepan dengan Tun setelah kesahnya membalun buntut orang diketahui ramai. Pada aku, kak Zah ni tak layak langsung nak berdebat dengan sesiapa kecuali dengan Ketua Pondan Malaysia.

Haaa mesti KJ suka kalau kak Zah nak berdebatnya. Lagipun nama KJ sekarang dah busuk. Maklumlah ada orangnya di Selangor buat taik. Kalau kak Zah berdebatnya, dapatlah KJ naikkan namanya walaupun dah ramai yang menyampah dengannya.

Kalau KJ berdebat dengan kak Zah, siapalah yang menang yek..

2 comments:

YANG GAMBI said...

Keh..keh...keh..... Nurul Izah anak perempuan Anwar nak berdebat dengan Tun mahathir ? fuuiih......... bapak dia sendiri tak layak, dia pulak... peeegiiiiiiii daaaaaah... kalau berdebat dengan batak-batak aktivis bendera kat Indon mungkin setaraf.... tapi bersumbat lubang...

YB Raz said...

dia takut pulak dengan orang batak tu..nanti tak pasal pasal kena gangbang hahahaha