Geng Bas Sekolah

September 2, 2010

PAS Parti Ajaran Sesat!

Ustaz Manolito Dahlan Kadi Dearah Kerian merangkap Ketua Cawangan Pas Kpg Expo dan Pengerusi Masjid Haram Kg Expo kali ini gagal mengadakan sambutan kemerdekaan di dalam kawasan masjid sebaliknya hanya mengadakan majlis berbuka puasa biasa.

Nga Kor Ming dan Sivakumar bekas Speaker Mereng dijangka akan hadir bagi merasmikan program kemerdekaan tersebut. Perancangan mereka sebagai melahirkan rasa tidak puas hati kepada Rukun Tetangga yang telah mengadakan Sambutan Ringkas Ambang Merdeka tepat jam 12.00 tengah malam 31 Ogos lalu di Sekolah Agama Rakyat Kpg Expo.

PAS Kpg Expo marah kerana jawatankuasa serambi surau pada satu ketika dahulu telah mengadakan skim rondaan keselamatan tetapi projek mereka menemui kegagalan dipertengahan jalan kerana menyeleweng dari objektif sebenarnya.

Ia gagal kerana mereka membawa peronda yang datang untuk berkawal singgah di rumah orang kuat mereka untuk menonton video propaganda Pas yang bertujuan untuk menarik ahli-ahli yang menyertai skim rondaan untuk menjadi ahli Pas. Program itu mati separuh jalan kerana tiada sambutan.

Apabila Rukun Tetangga berjaya mengadakan SRS sebulan 2 kali dan disertai oleh pelbagai kaum dan pelbagai latar belakang politik termasuk orang Pas sendiri yang menyertai SRS menyebabkan Pas Kpg Expo naik angin.

Sumber: Taiping Mali

Inilah rupa orang PAS. Semua benda nak dipolitik, nak dirasuah. Apa mereka ingat nama dan lambang PAS tu besar sangat. Orang PAS ni hanya cakap besar tetapi penakut nombor wahid. Kalau benar benar mereka ikhlas perjuangkan islam, Malaysia bukanlah tempatnya. Tu Palestin sana tempat mereka.

Tetapi adakah mereka berani pergi ke sana? Nik Aziz juga tak berani pergi sana. Nak suruh Meet Uncle Husam, Nasaruddin atau Mat Syabu? Lagi hancur mereka ni. Khalid gereja kalau pergi sana memang kena crucifixion ler.

Orang PAS adalah orang yang penuh hasad dengki. Sifat ini disemai oleh Nik Aziz dan sentiasa dibaja oleh pemimpin PAS yang lain. Semuanya hanya untuk memegang kuasa. Sebab itulah mereka ini sentiasa mencari jalan untuk melemahkan umat islam supaya mudah menjalankan agenda jahat mereka.

P/s : Support sebuah blog baru di http:wadah-rakyat.blogspot.com (klik sini)

Tamat Hikayat Malaysia Heaven. Selamat sempurna yang membaca dia dan segala yang menengarkan dia, istimewa yang menyuratkan dia, dipeliharakan Allah subhanahu wataala apalah kiranya dari dunia datang ke akhirat, berkat syafaat Nabi Muhammad mustafa, sallallahu alaihi wasaalam.

No comments: