Geng Bas Sekolah

September 29, 2010

PAS Kecut - Rayu UMNO Jangan Tanding PRK Galas

PAS Pusat menyarankan supaya Barisan Nasional (BN) berkompromi dengan menyerahkan kerusi kepada parti PAS pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas.

Timbalan Setiausaha Agung PAS Pusat Datuk Takiyuddin Hassan berkata langkah itu perlu demi perpaduan Melayu dan mengelakkan pergeseran politik terus berpanjangan antara kedua-dua parti induk orang Melayu itu.


Katanya adalah wajar jika kedua-dua parti itu tidak bertanding pada pilihan raya kecil itu jika ingin melihat perpaduan di kalangan orang Melayu yang menjadi agenda utama negara.

“Bagaimanapun, adalah lebih baik jika kerusi itu diserahkan kepada PAS memandangkan kerusi DUN itu disandang oleh calon daripada parti berkenaan,” katanya kepada pemberita.
- Bernama

Hahaha puak PAS dah kecut telor. Banyaklah kau perpaduan melayu. Orang PAS bukan orang melayu so apa cerita pasal perpaduan melayu. PAS tak layak nak sebut perpaduan orang melayu!



Kali ni UMNO harus gerakkan jentera pilihanraya besar-besaran. Pastikan pemilihan calon dibuat sebaik mungkin. Turunkan semua panglima perang dari setiap negeri untuk menguatkan barisan.


Jangan beri muka pada PAS sebab memberi undi kepada PAS bererti memberi peluang kepada orang kafir menghancurkan orang melayu islam.
Gendang perang sudah dipalu. Jangan gentar jangan undur. Teruskan perjuangan!

5 comments:

Anonymous said...

APA KATA KALAU KITA MINTA PAS VOLUNTEER DAN DENGAN HATI TULUS FULUS MEMBERI KERUSI GALAS TU PADA UMNO..TAK YAH BERTANDING JIMAT DUIT ..HEHEHE....

PIRAAAHHHH...PAS DAH TAKUT LE TU .BELUM BERJUANG DAH MERAYU RAYU ..TU BELUM KENA SEPAK TERAJANG LAGI TU....

APA KATA PUAK PAS TAHI KUCING ...

Anonymous said...

ai..bila pulak pas lhawarij ni reti perpaduan melayu...nik ajis dah belajar ke belum

atau guan eng tak kasi teluq lagi ke kat ajis tu...

Gerakan Timur said...

Salam Ziarah,

Pas menolak salam perpaduan melayu!!! apa hak untuk bersuara demi perpaduan melayu? Pas hanyalah parti berkasta pariah tahap keldai tunggangan dalam fuckatan haram.

Mohon sesama link demi agama, bangsa dan negara!

http://gerakantimur.blogspot.com

terima kasih!!!

Ezad said...

kalau masa PRU mcm mana lak?

pas bertanding lawan UMNO juga ke?


& UMNO jgn la rasa selesa sgt. belum tentu rakyat galas pilih BN!

Anonymous said...

LAWAK2...ORG MCM TAKIYUDDIN NI PATUT KENE SUNAT SAMPAI ABIS BROO KEHKEHKEHKEH