Geng Bas Sekolah

August 6, 2010

Sultan Perintahkan Orang Melayu Bersatu - Ada Anasir Mahu Hapuskan Orang Melayu!

SHAH ALAM 5 Ogos – Sultan Selangor, Sultan Sharafudin Idris Shah hari ini melahirkan rasa dukacita dengan anasir-anasir yang cuba mencabar institusi agama Islam hari ini.

Baginda bertitah, antaranya ialah ajaran sesat, penggunaan kalimah Allah di kalangan bukan Islam, penyalahgunaan masjid, penglibatan remaja dengan dadah, vandalisme, mat rempit dan gejala sosial.

Justeru baginda mengingatkan umat Islam terutama orang Melayu agar bersatu untuk mempertahankan agama dan bangsa.

Sumber : Utusan Malaysia

Sudah tiba masanya orang melayu bersatu. Apabila Sultan sudah menitahkan sesuatu perkara, bermakna ianya sudah mencapai tahap serius. Tambahan pula didalam keadaan yang tidak aman ini, begitu banyak musuh musuh islam dan negara berkeliaran dialam negara ini dan cuba melakukan sabotaj apabila mendapat peluang.

Malah ejen yahudi zionis turut menyusup kedalam negara dan berlindung disebalik sebuah parti politik mata lebam. Ejen parti mata lebam inipun telah berjaya menkufurkan sebuah parti yang kononnya islam dengan menyokong nama Allah s.w.t digunakan oleh pihak kristian.

Malangnya penganut parti politik konon islam ini masih belum sedar mereka telah dikufurkan oleh pemimpin sendiri.

Tamat Hikayat Malaysia Heaven. Selamat sempurna yang membaca dia dan segala yang menengarkan dia, istimewa yang menyuratkan dia, dipeliharakan Allah subhanahu wataala apalah kiranya dari dunia datang ke akhirat, berkat syafaat Nabi Muhammad mustafa, sallallahu alaihi wasaalam.

No comments: