Geng Bas Sekolah

August 2, 2010

PAS Doakan Penaja Agama Kristian?

"Semalam Kalipah Omar Lim Guan Eng menerima penghormatan dari Gereja St Anne Bukit Mertajam dengan gelaran” FATHER JOSEPH” kerana menyumbang “DANA” kepada Gereja berkenaan .Dengar khabarnya lagi ada khatib-khatib PAS berdoa masa solat jumaat dibeberapa buah masjid di Pulau Pinang minta Allah selamatkan Kalipah Omar Guan Eng” SMS yang PB terima pagi ini .

Inilah sms yang PB terima yang pasti menimbulkan konflik kepada puak2 kopiah putih PAS yang sebelum ini memuja Guan Eng sebagai Khalifah Umar Abd Aziz .Semalam Khalifah teragung PAS di P.Pinang iaitu Lim Guan Eng lidah biawak telah menerima penghormatan tahap tertinggi dari Gereja St Anne di Bukit Mertajam dengan gelaran Father Joseph kerana menyalurkan sumbangan dana kepada gereja antara yang tertua di Asia Tenggara .

Father Joseph jika kita seacrh melalui internet adalah Joseph the Father of Jesus . Hebat betul gelaran kepada Guan Eng oleh pihak gereja st anne yang juga dianggap oleh puak2 kopiah putih PAS sebagai Umar Abd Aziz .

Wahai puak2 PAS, adakah gelaran Khalifah Umar Abd Aziz ini sama ke dengan Father Joseph ?? Harus diingatkan beberapa masjid di PP kita sembahyang jumaat telah diselitkan doa kepada Guan Eng yang dipuja sebagai Khalifah Umar Abd Aziz . Selepas ini puak2 PAS diketuai Salleh Man doa untuk Father Joseph Guan Eng la ........hahaha

kesian puak2 kopiah putih PAS dibohong oleh Father Joseph lidah biawak ini ...........

Sumber : PB

Kalau benar puak PAS terlalu taksub sehingga mendoakan penaja agama kristian semasa solat jumaat, maka ternyata PAS sudah semakin jauh tersasar dari jalan kebenaran. Sudah mereka kufur kerana menyokong nama Allah s.w.t dipermainkan oleh pihak kristian. Dan kini mereka mengangkat penaja agama kristian pula.

Tamat Hikayat Malaysia Heaven. Selamat sempurna yang membaca dia dan segala yang menengarkan dia, istimewa yang menyuratkan dia, dipeliharakan Allah subhanahu wataala apalah kiranya dari dunia datang ke akhirat, berkat syafaat Nabi Muhammad mustafa, sallallahu alaihi wasaalam.

No comments: