Geng Bas Sekolah

August 17, 2010

Indon BABI

Orang Indonesia memang jahat. Sudahlah pasukan penguatkuasa mereka menceroboh negara dan menculik rakyat kita, bila kita tangkap mereka, mengamuk pula sampai menyerang kedutaan kita.


Mereka berani membakar bendera kita tanda mahu berperang!

Memang jahat, biadap dan celaka mereka ini semua. Punyalah jahat sampai membuat tuntutan yang bukan bukan. Malah berani mintak amah mereka dibayar sehingga rm600.00 ringgit. ingat amah mereka bagus sangat.

TLDM dikhabarkan bersiap sedia disempadan perairan negara bagi mengawasi keadaan. Baguslah begitu. Seeloknya ditembak sahaja kapal mereka kalau melebihi sempadan. Jangan diberi muka.


Malaysia adalah negara berdaulat. Walau apapun alasan yang kerajaan bagi, tetapi kami rakyat Malaysia tetap ingat kejahatan dan kebiadapan mereka. Kami akan tetap menentang walaupun tanpa bantuan kerajaan.

Malaysia adalah negara kami. Kami akan mempertahankannya sehingga titisan darah yang terakhir. Amaran ini juga untuk Nik Aziz, Anuar Ibrahim dan Lim Guan eng. Kamu bertiga adalah musuh agama, bangsa dan negara ini. Allahuakbar!!!

Tamat Hikayat Malaysia Heaven. Selamat sempurna yang membaca dia dan segala yang menengarkan dia, istimewa yang menyuratkan dia, dipeliharakan Allah subhanahu wataala apalah kiranya dari dunia datang ke akhirat, berkat syafaat Nabi Muhammad mustafa, sallallahu alaihi wasaalam.

2 comments:

Anonymous said...

AHHHH MAT INDON YG TEKINJE2 MCM BEROK KT KEDUTAAN TU MMG DH KENE RASUK ROH VAVI..AKU X HERAN LAH DGN ORG INDON MCM TU. SEGELINTIR PIHAK BERKUASA DIA PUN SAME JEK PRANGAI MCM KANIBAL! KEHKEHKEH..HARKK PTUIHH!!

Jeepers Creepers said...

betul betul hahaha