Geng Bas Sekolah

June 29, 2010

Ulama PAS Penipu, Ulama Syaitan!

PAS semakin terdesak sehingga mengupah ntah mat pitt mana menjadi ulama jelmaan. Sasaran mereka adalah untuk mengkondem majlis menyerahkan borang kemasukkan UMNO tempohhari.

Dan mereka mula membuat fitnah bahawa ulama yang datang ke majlis berkenaan bukanlah rela masuk sebaliknya ditipu supaya masuk UMNO. Inilah ajaran PAS. Memfitnah sudah menjadi darah daging mereka.

Semakin lama, semakin rosak akhlak dan akidah orang PAS. Semakin hanyut dengan syurga ciptaan Nik Ajis.

Selama ini mengata UMNO adalah haram, mengapa pula mereka sanggup datang makan dimajlis UMNO. Apakah itu tidak haram? Ohh sudah tentu tidak kerana Nik Ajis akan menyucikan mereka semula apabila balik ke markas nanti. Kalau Nik Ajis bagi lesen judi dan arak, setakat makan dimajlis UMNO tu, apalah sangat. Pejam mata je dah boleh jadi halal. Janji kenyang kan bro.

5 comments:

Anonymous said...

Betul, setuju!

Malangnya RAMAI TERTIPU dengan PAS. Bukan semua yang berjubah labuh, berjanggung panjang dalam PAS itu Ulama...tetapi ULARMAK!!!!

Anonymous said...

SLM BRO..DH SINONIM SGT LEBAI2 KAMBING JANGGOT SEJEMBOT PARTAI PISS KENCING PENGIKUT2 DAN RAKYAT JELATA DRDLU SMPI LA SKRG. 10 DIA CKP..SEMUA X BLEY PAKAI! KEHKEHKEH

Jeepers Creepers said...

betul tu..dan sebenarnya ada didalam pas itu orang orang yang kecewa kerana tidak mendapat jawatan didalam UMNO. contoh paling jelas adalah Nik Aziz..dia salah seorang yang keempunan jawatan.

terima kasih diatas komen anda berdua

Anonymous said...

yeah sokong..orang pas melalui dakwah baru leh dapat power..politik agama semata2 untuk menarik oang ramai..orang melayu ramai tertipu..

Jeepers Creepers said...

hummm