Geng Bas Sekolah

June 20, 2010

Senyap Seketika

Sehari dua ini aku saja senyapkan diri. Hanya menjadi silent reader kepada blog rakan rakan. Dalam banyak blog yang aku lawati, aku tertarik dengan blog Yb Zulkifli, bekas rakan baik Anuar Ibrahim.

Yb Zulkifli akhirnya telah menyuruh Anuar bertaubat dan tidak lagi berbohong. Malah tindakan Anuar yang memarahi wartawan supaya diam dan tidak bertanya mengenai video seks Wong Huduh telah memakan dirinya.

Rakyat sendiri dapat melihat kebenaran bahawa Anuar Ibrahim merupakan seorang penipu besar. Tiada kata kata benar melainkan pembohongan sahaja. Malah Kapal Singh juga tidak mam mempertahankan Anuar dari kes liwat. Apa yang mampu dilakukan oleh oku berkenaan cuma menangguh kes sahaja.

Nik Aziz juga mengundang kemarahan orang PAS apabila menyatakan Anuar adalah insan suci lagi mulia yang boleh menyandang jawatan Mursidul AM PAS. Hahaha kali ini Nik Aziz sudah kencing semua pengikut tegar PAS.

Sebenarnya PKR dan PAS tidaklah sebaik mana. Cuma permainan fitnah mereka sahaja yang menyambung hayat politik mereka. Tambahan pula UMNO sudah lemah dan lembik. Para pemimpin UMNO semuanya menghadapi penyakit wahan iaitu penyakit sayangkan dunia dan takutkan mati.

Selagi pemimpin UMNo menghidapi penyakit wahan maka selagi itulah UMNO akan lemah dan hancur.

No comments: