Geng Bas Sekolah

June 2, 2010

Perangi Segera Yahudi Zionis

Seluruh dunia kini bersatu mengecam kezaliman zionis terhadap kapal bantuan kemanusiaan. Sudah mereka menyekat rakyat islam Palestin, kini bantuan yang dihantar juga disekat. Malah mereka yang menghantar bantuan ditahan dan dibunuh.


Ternyata kini masyarakat dunia sudah mengetahui bahawa rejim zionis adalah pengganas yang lebih tinggi pangkatnya dari Al-Qaeda. Surau surau dan masjid seluruh negara disarankan mengadakan solat hajat dan bacaan yassin untuk mendoakan keselamatan semua anggota misi bantuan keselamatan.

Beberapa NGO turut menyerahkan memorandum kepada kedutaan Amerika untuk mendesak Obama supaya mengambil tindakan tegas terhadap rejim zionis.


Aku harap kejadian ini akan membuka mata negara negara islam supaya bersatu memerangi rejim zionis dan mengusir mereka keluar dari Palestin. Sesungguhnya negara Israel itu tidak pernah wujud. Mereka merampas tanah orang Palestin dan membina penempatan haram.

Sudah tiba masa kita orang islam mengambil kembali tanah hak orang islam. Bunuhlah semua yahudi yahudi laknatullah. Tegakkan semula syiar islam di Palestin. Tanamkan semangat jihad didalam hati masing masing.



Tiada jalan kedamaian untuk kaum laknatullah ini. Hanya peperangan saja yang dapat mengembalikan kemenangan untuk umat islam. Kaum yahudi ini sudah terlalu banyak membuat dosa kepada para rasul dan Allah s.w.t.

Ketika Islam Dicabar, Rasullullah s.a.w Di Hina, Bangkitlah Wahai Umat Muhammad Demi Mempertahankan Akidah Dan Kebenaran Yang Diyakini

3 comments:

YANG GAMBI said...

Salam YB Raz, umat Islam hari hanya sekadar melihat bersimpati, sedih dengan pelakuan kejam zionis israel terhadap umat Islam di Palestin.. kerana apa ?

Umat Islam tiada kekuatan dalam pelbagai bentuk, banyak yg hanya menjaga kepentingan sendiri, kurang berilmu.... tidak sebagaimana puak-puak yahudi yg pernah hidup terhina, dibunuh, dianianya, tetapi mereka gigih menguasai ilmu sehingga dapat menguasai dunia dalam pelbagai sudut.... Lihat sajalah apa yg berlaku dinegara-negara Arab yg kaya dengan hasil bumi tetapi tidak berilmu sehingga membeli peralatan tentera pun dipandu oleh orang2 kafir, walau pun mempunyai kecanggihan peralatan perang tetapi tidak mampu membantu negara-negara Islam yang tertindas...

Bercakaran sesama sendiri lebih diutamakan oleh umat Islam, masih berterusan berbalah untuk menentukan siapa lebih Islam antara satu sama lain.... inilah yang bakal berlaku pada umat Islam di Malaysia...

joe said...

ibarat anjing menyalak bukit.

Jeepers Creepers said...

ilmu kita sudah ada..senjata juga kita sudah ada..yang kita tiada adalah kesatuan sesama islam..itu saja.

dalam setiap tamadun, bersatu itu adalah penting..setiap bangsa didunia tahu hanya dengan bersatu, mereka akan berjaya.

tapi entah mengapa orang islam ni cukup degil..dah sama tahap dengan orang yahudi degilnya..suruh bersatu tak nak..semua nak gila kuasa sendiri..

selagi tak bersatu, selagi itulah Allah s.w.t akan meletakkan umat islam didalam kehinaan.