Geng Bas Sekolah

June 30, 2010

Panas : PKR Mahu Usir orang Melayu ! Ini Permainan Politik 3 Makhluk Celaka!

Kisah Khalid GapGap hilang kuasa politik semakin panas diceritakan. Tetapi disebalik kes itu, rupanya ianya juga berpunca dari sikap "main belakang" Khalid GapGap juga.

Storynya begini, semuanya bermula isu merobohkan rumah pangsa lama PKNS jalan jelatek. Sebelum projek itu berjalan, sekonyong konyong kerajaan BN tumbang menyembah bumi Selangor. Dan Azmin pula menjadi taiko dikawasan berkenaan.

Ingatkan projek itu tak jadi diteruskan, rupa rupanya Azmin ini lagi jahat. Lagi putar alam penipunya. Projek itu tetap dijalankan tetapi bersyarat! Dia bawa tiga nama syarikat kepada Khalid GapGap dengan syarat 5% komisyen dia akan dapat sekiranya syarikat dilobinya mendapat projek tersebut.

Sekali Khalid GapGap putar si Azmin. Dia henjut belakang Azmin *tikam belakang daa*. Langsung tiga syarikat itu tak dapat projek. Itu sebablah Azmin menanggis teresak esak lalu mengadu pada Abang Nuar. Abang Nuarpun panas ler bila adik cayang dia kena "main belakang" sama Khalid GapGap.


Azminpun letak jawatan sebagai ahli lembaga pengarah PKNS dan jalankan komplot jatuhkan Khalid GapGap dengan restu Abang Nuar. Dan sekarang Khalid GapGap pun menjadilah beruk tua tak bertaring. Itulah cerita permulaannya.

Tapi implikasi kes ini bukan setakat berlegar legar diantara 3 makhluk celaka itu malah ianya membabitkan juga penduduk rumah pangsa berkenaan. Penduduk disana dipindahkan dan dibayar sebanyak rm250 ribu sehingga rm450 ribu!

Wow jual orang lagi kaya dari jual unta!

Dan kawasan berkenaan akan dimajukan menjadi bandar orang kaya! Difahamkan harga rumah disana akan dijual dari rm500 ribu keatas!



Dan apabila harga menjadi harga celaka, maka tiada lagilah orang melayu disana. Dan bila tiada lagi orang melayu, yang akan mendiami kawasan berkenaan sudah tentu kaum ultra kiasu yang menyokong DAPig 500%.

Pandai tak permainan tiga makhluk celaka ini. Tapi sepandai pandai merekapun, yang mendapat untung diakhirnya adalah kaum lahanat ultra kiasu tajaan DAPig juga. Begitulah nasib orang melayu. Apabila cerdik pandai menjadi bodoh, seluruh bangsa menjadi hina.

Akhirnya PKNS yang sepatutnya melindung dan membantu orang melayu kini bertukar menjadi medan "membunuh dan mengusir" orang melayu dari tanahair sendiri.

Cerita ini didedahkan oleh RBF (klik sini)

Lagi maklumat lanjut (klik sini)

No comments: