Geng Bas Sekolah

April 29, 2010

Jebat Penderhaka Atau Hang Tuah Yang Salah?

Ezam bekas orang kuat Anuar Israel kini diangkat, dijulang dan ditimang sebagai hero. Isnin ini, Ezam antara yang bakal dilantik sebagai Senator. Apa jasanya Ezam kepada UMNO tidaklah aku ketahui.

Hanya kerana bercerita tentang kisah busuk Anuar Israel kesana kemari, mengaku segala bulu Anuar Israel ada dalam kocek maka dapatlah jawatan. Selepas ini semua yang keluar PKR tempoh hari juga boleh diusung, diarak sebagai wira.

Sedangkan pejuang UMNO sejati, yang tak pernah terlintas nak meninggalkan parti walaupun parti dah hampir karam dahulu langsung tidak dipedulikan. Inilah realiti politik. Mereka yang rapat dengan pemimpin, yang pandai membodek maka senanglah hidup walaupun pernah menjadi PENDERHAKA.

Antara mereka yang terkilan dengan isu ini (klik sini)

4 comments:

Anonymous said...

Salam.Perkara yang sama saya ulas di blog perkasa ampang.harap lawat blog http://perkasaampang.blogspot.com/
Terima kasih

one one no belen said...

Salam.Nampaklah kebebalan pemimpin UMNO.Kenapa lantik lagi sampah yg dah meningalkan UMNO dulu? dah tidak ada lagi kah anli UMNO yg setia yg layak untuk jawatan tersebut?Makin tak faham ke arah manakah UMNO akan pergi.

Jeepers Creepers said...

terima kasih diatas komen anda berdua

dap kafir harbi said...

Menyegar,

Kalau pemimpin umno bebal. pemimpin pkr dan pas celaka kerana sanggup menjadi barua kepada dap kafir harbi laknatullah. Kerana undi sanggup jual negara Islam, hukum hudud. Kerana mempejuangkan kaki liwat sanggup sokong kaki brandy dan judi.