Geng Bas Sekolah

April 12, 2010

Anuar APCO Juara All India

Sekali lagi Anuar APCO mempergunakan masyarakat India untuk kepentingan politik yahudi beliau.

Kisah Pekerja Estet Dun Bagan Pinang dijaja untuk meraih simpati masyarakat untuk prk Hulu Selangor. Anuar APCO berusaha keras untuk mencuci minda orang Hulu Selangor supaya kerusi yang disandang oleh PKR tidak terlucut dari gengamannya. (klik sini)



Masyarakat India dihasut supaya membenci BN berikutan sikap buruk pemimpin MIC yang hanya membuncitkan perut sendiri sedangkan masyarakat India lain hidup merempat ibarat "melukut ditepi gantang".

Sedarkan Anuar APCO lupa bahawa dia juga pernah menipu satu kg masyarakat India di Pulau pinang. Kg Buah Pala yang dihuni oleh masyarakat india akhirnya dirobohkan setelah Anuar APCO memperdayakan mereka satu Kg.

Anuar APCO menaburkan janji syaitan kepada mereka bahawa Kg mereka akan selamat sekiranya mengundi PR. Sebaliknya Anuar APCO tidak menunaikan janji malah menghilangkan diri sebalik tamat PRU 12 dahulu.

Inilah bayangan iblis yang sentiasa menghasut manusia untuk melakukan kesilapan dengan ditabur janji janji kosong. Apabila manusia telah membuat silap, maka iblispun akan melarikan diri dari bertanggungjawap.

Inilah sifat Anuar APCO yang terdapat pada sifat Iblis Laknattullah. Semoga ianya menjadi pengajaran kepada kita semua untuk memilih jalan yang lurus dari terpedaya mengikuti jalan syaitan.

2 comments:

Panglima Perang Cyber said...

artikel sangat menarik...kalau dapat dihuraikan lebih mendalam saya rasa lagi baik.

Jeepers Creepers said...

saya tak pandai karang cerita panjang panjang :)