Geng Bas Sekolah

January 7, 2010

PAS Terus Menzalimi Orang Islam

Di Bayan Baru, sebuah Tabika Kemas di sebuah surau telah diarahkan tutup setelah berlaku penukaran ahli jawatankuasa surau yang dianggotai oleh orang PAS. Tak habis habis orang PAS nak menjahanamkan orang melayu islam.



Selagi kehendak mereka nak menghapuskan UMNO tak tercapai, selagi itulah mereka kan menghalang sebarang kemajuan yang dibawa oleh UMNO walaupun dengan menyiksa kanak kanak.

Busuk gila hati mereka. Sungguh zalim dan tidak berperikemanusiaan. Tindakan mereka sama seperti tindakan zionis yang menceroboh dan menghalau orang Palestin dari tanah mereka sendiri. Memang betullah Pakatan ini mengikut telunjuk Zionis. Segala tindakan mereka mencerminkan tindakan regim Zionis.

PKR, PAS DAP Adalah RASIS!! Kerajaan Pakatan Kerajaan Zalim

Ketika Islam Dicabar, Rasullullah s.a.w Di Hina, Bangkitlah Wahai Umat Muhammad Demi Mempertahankan Akidah Dan Kebenaran Yang Diyakini

2 comments:

Anonymous said...

Heran juga kenapa subjek akidah, fekah, tasauf, hafazan, tafsir, hadis, mantik dan sebagainya tidak diajar secara komprehensif kepada pelajar-pelajar Islam di SK dan SMK.

Yb Raz said...

terima kasih 10 bdk hitam

aduhai anon..boleh kalau kau nak belajar..tapi pelajar juga perlu belajar pelajaran lain. kalau semua nak diajar dalam masa yang sama, dimana hendak mencari masa. dan bagaimana dengan perkembangan minda mereka?

kalau ikut aku, lebih baik semua pelajar terus buat diploma atau ijazah. tak perlu tunggu lepas sek menengah. tapi kemampuan otak untuk berfikir tidak sama untuk semua orang. jadi perlu setahap demi setahap.