Geng Bas Sekolah

January 30, 2010

Maharaja Guan Eng Memang Komunis

Pendedahan yang dibuat oleh ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohd. Hashim ternyata membuktikan tekaan aku benar mengenai cina keparat ini.

Menggambarkan Guan Eng sebagai 'diktator, cauvinis dan berfikiran komunis' Zahrain yang juga bekas Pengerusi PKR Pulau Pinang berkata, pakatan pembangkang perlu menghentikan sebarang tolak ansur dengan pemimpin itu setelah dia gagal menunaikan janji-janji pilihan raya umum lalu.

"Guan Eng mungkin berat hati untuk mengadakan pilihan raya ahli majlis PBT itu kerana ia akan mengurangkan kuasanya apabila rakyat Pulau Pinang boleh menggunakannya sebagai mekanisme untuk menilai prestasi kerajaan negeri.

"Beliau juga berjanji untuk melaksanakan sistem tender terbuka, tetapi telah membuat proses itu semakin teruk apabila dia sendiri yang mempengerusikan lembaga tender," katanya yang mengakui proses semak dan imbang semasa era BN lebih baik.

Nasiblah orang Penang dapat Ketua Menteri gila macam Guan Eng. Tapi aku pasti nasib cina akan dibela berbanding orang melayu. Orang melayu Penang akan ditindas, dipijak dan dihalau macam anjing.

Lihatlah nasib peniaga melayu disana. Gerai mereka diroboh tanpa simpati, mereka ditindas ditanahair sendiri. Paling menyedihkan orang yang meroboh dan memusnahkan masa depan peniaga melayu adalah orang melayu sendiri.

Bangkitlah orang melayu menolak kerajaan DAP!

If You Read This Blog, You Are The Resistance


PKR, PAS DAP Adalah RASIS!! Kerajaan Pakatan Kerajaan Zalim

Ketika Islam Dicabar, Rasullullah s.a.w Di Hina, Bangkitlah Wahai Umat Muhammad Demi Mempertahankan Akidah Dan Kebenaran Yang Diyakini

No comments: