Geng Bas Sekolah

January 11, 2010

Aizat Juara AJL - 24

Akhirnya malam tadi telah terbukti yang juara AJL adalah milik Aizat. Aizat juga menang persembahan terbaik. Yuna dapat tempat ke dua pun nasib je. Bukan bestpun Yuna nyanyi. Bapak boring lagu dia. Sedap lagi lagu Faizal Tahir.

Juara - Aizat
Naib Juara - Yuna
Tempat Ketiga - Faizal Tahir
Persembahan Terbaik - Aizat
Vokal Terbaik - Black



Nampaknya artis artis lama seperti Siti Nurhaliza, Ziana Zain dan Mawi bolehlah pencen. Korang dah tak best. Dah tak stim. Tapi yang pasti, Amy Search malam tadi memang GEMPAK!! Gua salute lu Amy yeaaaaaaaa! Lebih 20 tahun tapi aura Amy tetap power. Tak macam Mawi, hampas macam Nik aziz.


9 comments:

aku313 said...

Wei kimak,apsal ko puja amy search? Ko tahu tak amy tu mengkagumi nik aziz. Apala ko ni..

yb Raz said...

sial lah lu bro

peduli apa dia suka nik aziz. aku layan lagu dia. lantak dia lah nak layan sapa pulak.

aku313 said...

Ilekla raz.. Kita geng. Suka lu la nak dengar lagu sapa.. Tapi bila amy menjadikan nik aziz sebagai idola dia,kira melampau la tu.

YANG GAMBI said...

Yb Raz, bagi kita tak sedap..... kepada yang dah fanatik dengan seseorang, buat apa saja semua sedap dan betul...........

Yb Raz said...

wa panas bila lu panggil wa kimak. tiba tiba je kena sound pasal amy.

walau nik aziz tu kuat meracau tapi aku tak anti dia. tak benci gila2 kat dia. kalau pendapat dia betul, aku sokong. kalau pendapat dia salah memang aku bantah.

samalah amy search. aku layan lagu dia dari kecik. dia minat nik aziz, itu hak dia. sapa kita nak larang.

betul kata Gambi. semua terpulang pada individu tu sendiri.

Aku said...

salam,

bro, demi Allah semua kalam yg mengunakan nama saya bukan kalam dari saya. nampaknya mereka ni suka mempermainkan idntiti org dan memfitnah org.. saya tak pernah pun menggunakan carutan di dalam tulisan saya apatah lagi mencarut kat orang lain, astaghfirullah el3athem..saya tahu mereka ni org yg serupa datang ke blog saya dengan pelbagai identiti untuk buat 'havoc.. laknatlah org yg memfitnah dan adu dombakan org..boleh pulak guna blog saya.. mereka ni dah hack blog saya nampaknya..

Aku said...

dan satu lagi, saya memang tak pernah berminat dalam bab bab lagu rock ke apebenda apatah lagi kenal dengan rockers ni semua..jadi tak mungkin saya akan beri komen berkaitan hiburan dunia ini semua. maaf jikalau saudara ingat saya yg mencarut atau mahu mengambil tahu soal siapa saudara berminat..tetapi demi ALlah itu bukan saya tetapi org yg dah hack blog saya dan gunakannya sesuka hati untuk fitnahkan diri saya.. seumur hidup saya perkataan 'ki***" tu tak pernah pun saya guna terhadap sesiapa pun,, tetiba hari ni mereka memfitnah saya .. nampak sangat org org sebegini mempunyai krisis barah otak yg kritikal dan bersikap pengecut . they r the biggest coward i ever faced in my life.. mashallah..

Yb Raz said...

baiklah saya minta maaf. setelah lihat dan baca keseluruhan blog saudara, saya percaya saudara tak bersalah.

memang ada pihak yang cuba melaga lagkan sesama kita.

bina badan said...

aizat best...suke yg india tu...aaaaa.aaaaaaaaaaaaa.aaaaaaaaaaaaaa

_____________________________________
panduan bina otot badan bagi lelaki