Geng Bas Sekolah

December 15, 2009

PAS Pengkhianat Islam

PAS mahu lancarkan kempen "UMNO Pengkhianat Rakyat" sempena melawan kempen UMNO "UMNO Juara Rakyat". Inilah alasan PAS selepas gagal menunjukkan kebolehan mereka didalam dunia politik.

Apa sumbangan PAS kepada negara dan Islam? Berapa banyak masjid dibina oleh PAS berbanding tokong Buddha di Kelantan? Berapa banyak ulama dan golongan tahfiz dilahirkan oleh PAS setiap tahun?

PAS sibuk mencari kelemahan orang lain tetapi mereka lupa dan tidak sedar kelemahan diri mereka sendiri. Pemimpin PAS meracau racau memfitnah orang lain tetapi diri mereka sendiri tidak dibelek.

PAS tidak ada sumbangan langsung kepada negara dan islam kecuali pendustaan, fitnah dan perpecahan ummah.

Terkini PAS sudah mengkhianati perjuangan asal mereka iaitu perjuangan islam apabila mereka mahu menubuhkan gabungan rasmi bersama PKR dan DAP. PKR tidak ada asas agama tetapi DAP sudah pasti dan yakin akan menolak agama islam di negara ini.

Allah s.w.t sudah menunjukkan bukti jelas kepada kemungkaran yang dibawa oleh PAS. Terpulanglah kepada rakyat untuk menilai kebenaran..

1 comment:

YANG GAMBI said...

Bro, PAS yang menyesatkan rakyat Islam sejak dari mula wujudnya syaitan-syaitan ini...... tidak akan berhenti selagi tidak akan melihat kehancuran umat Islam di Malaysia...... itulah sifat-sifat munafik mereka....