Geng Bas Sekolah

December 10, 2009

Orang Melayu Penakut

Dahulu aku sering katakan dalam blog ni bahawa orang melayu penakut. Sekarang sudah terbukti. Orang kafir sudah berani mempertikaikan peruntukan kewangan untuk membina masjid dan surau, mengusir orang melayu dari kg halaman, memecah belahkan perpaduan orang melayu islam.

Orang Melayu Harus Siapkan Senjata

Ini semua kerja orang kafir untuk menghapuskan orang melayu islam di negara ini. Nak kalah kan orang kafir ni di pilihanraya umum terlalu lambat. Itupun belum tentu menang sebab undi orang melayu bodoh pkr dan pas akan menangkan orang kafir ni.


Orang UMNO nak buat apa? Orang UMNO tak boleh buat apa apa kalau tak ada kebenaran dan pimpinan dari pemimpin UMNO. Orang melayu UMNO sekarang hanya menunggu isyarat untuk menentang orang kafir ni tapi kalau pemimpin UMNO sendiri takde telor, nak buat macam mana?


Orang melayu kini sudah hilang semangat bangsa dan agama mereka

Ketua Pemuda UMNO, mana dia sekarang? Apa kerja dia sekarang? Sepatutnya dia menjadi ketua menyatukan semua pemuda UMNO melawan orang kafir ni. Ini lepas PakLah bersara, dia terus senyap. Duduk goyang kaki. Celaka betul!!

Dimana keberanian orang melayu ketika menentang British dahulu? Dimana semangat jihad orang melayu ketika peristiwa Natrah dahulu? Dimana pendekar pendekar melayu ketika menentang komunis dahulu? Dimana ahli PEKIDA, ahli persatuan persatuan silat melayu?


Dan paling penting dimana PEMIMPIN UMNO disaat orang kafir menyerang kita? Celaka korang semua. Bangunlah lawan bodoh. Ini bila rakyat cakap tak nak dengar. Sibuk nak bergaduh sesama sendiri. Konon diri tu pandai sangat. Sial lah!!

Ini baru orang kafir menyentuh isu BTN, pemimpin UMNO dah mengelabah puyuh. Belum lagi mereka membakar masjid, membunuh orang melayu ketika solat. Orang kafir mempersendakan Al quran, menghina kalimah Allah s.w.t, malah konon konon bertakbir raya bersama orang islam semata mata untuk politik, dimana Pemimpin UMNO untuk mempertahankan kesucian agama islam dari terus dikotori oleh orang kafir?

Kita kena mencontohi semangat jihad orang Palestin. Mereka tak pernah mengalah walaupun setiap hari mereka diserang dan dihina oleh yahudi zionis. Walaupun mereka terkepung, bekalan makanan dan ubatan disekat, mereka masih melawan. Sanggup melawan walau hanya bersenjatakan seketul batu.



Aku tengah tunggu bila ada orang melayu yang berani melemparkan batu kepada Lim Kit Siang, Guan Eng, Karpal, Nik Ajis dan Anwar Ibrahim. Biarlah mereka kata kita racist asalkan mereka tidak mengusai negara ini. Ini negara kita. Ini tanggungjawap kita.



PKR, PAS DAP Adalah RASIS!! Kerajaan Pakatan Kerajaan Zalim

Ketika Islam Dicabar, Rasullullah s.a.w Di Hina, Bangkitlah Wahai Umat Muhammad Demi Mempertahankan Akidah Dan Kebenaran Yang Diyakini

5 comments:

nalapambu said...

Pemimpin2 dan pencacai2 umno sedang sebok memepertahankan periok nasik dan temolok masing2.

Nanti silap haribulan berderai periok nasik dan kempis kontang temolok.

Apa peduli agama, bangsa dan negara, yang penting periok nasik sentiasa ditambah isi, temolok mesti sentiasa buncit, itulah prinsif hidup kami - HIDUP UMNO!

yb raz said...

aik ko kan org pas.apesal ngaku umno lak hahaha

YANG GAMBI said...

Nalapambu, orang-orang macam kaulah yang telah memberi muka pada DAP komunis ini menyalak macam anjing..... jangan nak kutuk UMNO pulak.....

future phenomenon said...

salam ziarah, jika mahu mengetahui rahsia nusantara, islam dan kebangkitan akhir zaman sila mengunjungi www.nusanaga.blogspot.com

jon said...

pas skrg jadi anjing, melayu pkr jadi babi, umno jadi mankuk..
skrg apa lagi yg nk d bincang!!
sedar la orang melayu semua kita ni ada maruah, tapi maruah kita sendiri yang kapiaq laknat ni dok usik..
berenti ckap bnyak jom buat sesuatu..
jangan dok tunggu lama sangat nanti kita sendiri yang teriak tak buleh buat apa2 lagi di masa depan..
WE HAVE RIGHT TO BE FASCIST IN OUR OWN LAND TO PROTECT OUR DIGNITY AND RACES.. SCREW THE KAPIAQ!!!