Geng Bas Sekolah

December 11, 2009

Nga Kor Musuh Islam & Nik Aziz Penakut

KERAJAAN tidak merancang untuk memberi kemudahan penggunaan jalur lebar atau WiMax secara percuma kepada rakyat buat masa ini, kata Timbalan Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Joseph Salang.

Bagaimanapun, katanya, kerajaan melaksanakan inisiatif jalur lebar secara percuma untuk kawasan terpilih berdasarkan keperluan semasa.


"Setakat ini tidak ada kerajaan atau negara yang memberi perkhidmatan jalur lebar secara percuma.

Bagaimanapun ada beberapa bandar raya utama di dunia yang memberi perkhidmatan jalur lebar percuma," katanya menjawab soalan Senator Muhamad Yusof Husin pada persidangan Dewan Negara semalam.


Salang berkata, antara inisiatif jalur lebar percuma yang telah dilaksanakan oleh kerajaan ialah di 104 lokasi di bawah projek jalur lebar di Pulau Pinang dan Kulim, Kedah.

"Kerajaan bersama pihak berkuasa tempatan juga telah melaksanakan perkhidmatan Wifi percuma selama setahun bagi projek perintis di 10 buah perpustakaan awam di sekitar Lembah Klang," katanya.

YB Raz : Sebelum pikir nak potong streamyx ke tak, baik kita potong dulu kepala orang kafir ini. Dia ni musuh islam di Malaysia. Mari kita jalankan KEMPEN POTONG KEPALA NGA KOR MENG


Nga Kor Ming Musuh Islam


Nik Aziz Penakut

KOTA BHARU: Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Aziz Nik Mat semalam, menyifatkan Datuk Seri Najib Razak sebagai seorang pejuang Islam serta pemimpin yang berani. Beliau berkata, tindakan Perdana Menteri ke Selatan Thailand kelmarin dalam usaha membantu umat Islam di sana adalah satu tugas terpuji dan bersetuju dengan usaha yang dilakukan Presiden Umno itu.

Katanya, ada pihak daripada Selatan Thailand datang ke pejabatnya sebelum ini untuk meminta beliau mengadakan ceramah di negara itu, namun ditolak dengan baik.

Nik Aziz yang juga Mursyidul Am Pas berkata, beliau tidak seberani Najib untuk ke wilayah berkenaan kerana bimbang kena tembak.

Yb Raz : Tahu juga takut orang tua ini. Ingat tak takut sebab berani mempersenda agama islam dan menyamakan diri dengan Rasullullah s.a.w. Hari tu hina Dato Seri Najib sampai doakan beliau pecah perut sebab kemaruk harta dunia. Hari ini puji pulak. Orang tua ini sama flip flop macam PakLah.


Elok lempang je orang tua ni.

1 comment:

saifulfaizin said...

Assalamualaikum..ikhlas dari seorang yang mukhlis ini...kenapa kita senang mengatakan orang itu penakut..lemah...pengecut...xserupa bikin dan mcm2 lg..sedgkan kita belum tgk lagi diri kita...pendek kata..xpyh la kita mengata dan tgk keburukan org lain kalau kita masih blm nampak n perbaiki kesilapan diri kita sendiri..sesungguhnya kita bukan insan yg sempurna n xde manusia yg sempurna pon..elok la kalau ada org nak memuji...Alhamdulillah..cuba kita bersangka baik pada pihak yg satu lagi...insyaAllah..target malaysia untuk mencapai kemakmuran negara dan bangsa akan tercapai...