Geng Bas Sekolah

December 24, 2009

Lim Guan Eng Gelapkan Duit Rakyat

Terbaru cina DAP Lim Guan Eng telah meleburkan duit rakyat sebanyak rm 200 ribu kepada persatuan cina. Dalam pada masa yang sama, orang melayu P. Pinang ditindas dan dihalau ibarat orang Palestin dihalau dari tanah mereka. (Maklumat lanjut klik sini)

Jika Israel membina tembok tinggi sebagai penghalang orang Palestin dari masuk ke Palestin, Guan Eng membina rumah banglo mewah yang tidak mampu dimiliki oleh orang melayu. Rumah rumah mewah inilah penghalang orang melayu untuk tinggal di P.Pinang.

Begitu licik dan kejamnya Guan Eng. Secara senyap senyap, dia mahu menukar P.Pinang sebagai Republik. Dia menaikkan martabat bangsanya dan menjatuhkan maruah orang melayu dan islam. Sedikit masa lagi, pasti seluruh tanah P.Pinang menjadi hak milik bangsanya saja.

Blog Pro BN Diserang

Didalam usaha Pakatan mahu menghapuskan hak orang melayu dan Islam, mereka terus melancarkan serangan keatas blog pro kerajaan. Terbaru blog milik saudara "kumbang" telah diserang oleh hacker Pakatan. Antara sebab serangan mereka adalah mereka tahu mereka dipihak yang Batil. Yang Batil pasti hancur dan yang Haq akan kekal.

Diatas sebab itulah, mereka mula menyerang blog blog pro kerajaan didalam usaha merampas negara ini. Saat kehancuran dajal Anuar Ibrahim hampir tiba. Teruskanlah berdoa dan berusaha supaya Pakatan akan hancur musnah seperti mana musnahnya bala tentera Firaun di Laut Merah.

4 comments:

Anonymous said...

sama2 la kita memerangi pengkhianat negara ini ..

BINTANG said...

SIAPA KUMBANG TU ?

HEBAT BENARKAH TULISAN BELIAU HINGGA TERPAKSA DIKIANATI.

Generasi Pejuang Bangsa said...

Kumbang adalah blogger BPN dan hebatnya beliau kerana pendedahan berani mati blog nya yang melondehkan siapa sebenarnya anwar , hubungan anwar dgn yahudi dan sbgnya.

harap semua blogger teruskan perjuangan sehingga PRU 13 ..

perjuangan kita adalah untuk

agama

bangsa

negara

Yb Raz said...

sebagai rakyat Malaysia, kita harus mempertahankan negara dari pengaruh zionis.

terima kasih diatas komen anda semua.