Geng Bas Sekolah

October 22, 2009

Pendandan Rambut, Bapuk Atau Doktor ?

Pada mulanya aku menyangka dia ni bapuk ataupun pendandan rambut tetapi sangkaan aku meleset jauh seperti mana sangkaan Anwar nak jadi PM pada 16 september lepas.


Rupanya dia ni "Pakar" Patologi dari Thailand. Dia diundang khas oleh kerajaan Pakatan semata mata nak membela kematian cina DAP. Huh punyalah sanggup mereka ni sampai menggunakan duit kerajaan Negeri Selangor.

Ada cerita yang dia ni dibayar sehingga USD100,000 oleh kerajaan Pakatan. (Klik Sini)

Dan dia ni juga mengatakan 80% cina tu kena bunuh dan 20% bunuh diri. Dia main pakai congak dengan hanya tengok gambar cina tu je. Huh hebat ilmu dia ni. Maklumlah duduk Thailand, berjiran pulak dengan Nik Ajis. Aku rasa mereka berdua ni adik beradik seguru.

Inilah salah satu petunjuk yang kerajaan Pakatan ni tak patriotik. Sanggup mengupah orang asing semata mata nak menang kes politik. Mereka tahu kalau cina ni mati dibunuh maka suspek yang ditunjuk sudah pasti SPRM dan kerajaan.

Akupun tak kisah kalau cina ni mati kena bunuh tapi aku rasa yang bunuh diapun geng dia juga iaitu DAP. Ronnie Liu kan Bapak Mafia Selangor. Ala setakat nak suruh bunuh, cincang orang macam makan kacang je bagi dia.

Gengster Jinjang dengan petaling street pun macam gengster Young And Dangerous je.



Macam mana kalau betul cerita yang "pendandan rambut, bapuk, doktor" ni dibayar menggunakan duit kerajaan negeri, maka sudah tiba rakyat Selangor membuka mata dan minda. Ada ke patut duit yang sepatutnya digunakan untuk kemajuan rakyat dihabiskan untuk mengupah ntah sape sape untuk menyiasat kes seorang cina mati?

Ish ish tak patut...tak patut...

Dan ada ke adil kalau hanya cina ni je yang dapat keistimewaan ni. Sepatutnya kalau betul kerajaan Pakatan buat begini, maka semua rakyat Selangor yang meninggal patut disiasat dengan cara yang sama. Tak kiralah mati sakit tua ke, mati eksiden atau mati ditembak polis. Semua patut ditanggung oleh kerajaan Pakatan.

Ish ish memang tak adil walaupun namanya Parti KeAdilan Rakyat..

Sedarlah rakyat Selangor. Jangan diperbodohkan oleh Pakatan terutama DAP. Bangkitlah menentang kerajaan Pakatan di Selangor. Tumbangkanlah mereka sebelum mereka mengaut habis segala hasil kekayaan Negeri Selangor masuk kedalam perut mereka.

2 comments:

YANG GAMBI said...

Salam bro, kawan setuju sangat dengan pandangan tuan, inilah cara geng-geng mafia pakatan rakyat buat kerja, agak menyusahkan dia, maka bunuh je jalan mudah..... kena pulak datang sorang tukang salon dari Siam yang kemaruk duit, kat sana dah kurang pelanggan datang asyik kena bom, jadi ambik je lah upah dengan geng-geng ni.....

Anonymous said...

Orang Islam kena bom tak selesai di thailand..sapa bom..pon tak boleh dapat..kata ada pakar nujum forensik..tengok gambo je buat andaian..aku pon boleh..
Bodo kerajaan selangor...Siapa bayo USD120,000...sila Audit siasat..