Geng Bas Sekolah

September 5, 2009

Malaysia Perlukan Aircraf Carrier

Aku sering tertanya, bila masanya Malaysia nak menggantikan Amerika sebagai kuasa dunia. Bagi aku, Malaysia mampu melakukan menggantikan Amerika sebagai kuasa dunia dengan syarat Malaysia haruslah memiliki ekonomi dan ketenteraan yang kuat.

Kalau Malaysia mempunyai kedua ini, aku yakin Israel akan dapat dihapuskan daripada peta dunia dan seluruh dunia akan tunduk kepada pemerintahan kerajaan Malaysia. Sejarah pernah membuktikan bahawa ada kerajaan yang mampu memerintah hampir seluruh pelusuk dunia iaitu kerajaan islam.



Dan Malaysia adalah sebuah negara islam yang terbaik berbanding negara islam yang lain termasuklah Arab Saudi. Ini kerana walaupun Arab Saudi dianugerahkan dengan kekayaan minyak tetapi ia masih tunduk dan bergantung kepada negara barat.

Arab Saudi tidak mempunyai keberanian dan fahaman wahabi yang ekstrim telah mengehadkan perkembangan teknologi dan sosial. Kerana itulah Malaysia harus mengambil tanggungjawap ini daripada negara Telok yang kaya raya tetapi tidak berguna.

Malaysia harus mempunyai sekurang kurangnya 10 aircraf carrier dan senjata nuklear sebagai insurns keselamatan. Kalau mempunyai aircraf carrier, kita mampu menakluk negara lain dengan mudah.



Aku sudah tak sanggup nak tunggu lagi bila Malaysia nak berperang. Aku nak mati syahid. Tanggungjawap penyebaran islam kepada seluruh dunia dan menundukkan negara kafir kepada pemerintahan islam adalah tanggungjawap kita.

Ekonomi Amerika sudah lemah. Penjajahan mereka di Afganistan dan Iraq sudah menunjukkan kelemahan mereka. Israel tidaklah sekuat yang disangka. Malah komando Israelpun boleh tewas kepada tentera Hizbullah malah serangan keatas Hamas di Gaza juga tidak berkesan.



Inilah masanya Malaysia menundukkan musuh musuh islam. Tetapi sebelum itu kita haruslah menghapuskan dahulu musuh didalam negara iaitu Pakatan. Mereka adalah musuh didalam selimut. Hapuskan mereka semua sebelum kita mengatur serangan ke atas negara kafir supaya kita tidak diserang dari dalam semasa berperang.



Bangunlah semua mujahiddin..Bangkitlah menentang kekufuran yang dibawa oleh Pakatan dan negara Kafir!!!

No comments: