Geng Bas Sekolah

August 3, 2009

Kurang Senang Imej Islam DIpermainkan

Takkala ini begitu banyak gambar gambar orang kafir pakatan atau individu politik dikaitkan dengan gelaran haji dan berimej serban/kopiah. Pada aku, ini adalah tindakan yang tidak wajar. Memang ianya bertujuan untuk menyindir orang islam yang menyokong pakatan terutama PAS tetapi ianya tetap tidak molek.

Gelaran haji, serban atau kopiah adalah sesuatu yang baik dan mulia dipandangan umat islam di negara ini. Oleh itu aku harap tiada lagi orang kafir pakatan atau mana mana individu politik dikaitkan dengan mana mana imej islam.





Ketika Islam Dicabar, Rasullullah s.a.w Di Hina, Bangkitlah Wahai Umat Muhammad Demi Mempertahankan Akidah Dan Kebenaran Yang Diyakini

8 comments:

Arif Omar said...

BAGUS IMEJ BEGITU. BANYAK SANGAT ORANG AGAMA YANG BERPERANGAI LEBIH BURUK DARI KAMI YANG BIASA INI. MENCARUT, MEMAKI HAMUN DAN SEBAGAINYA.

AMBAJ said...

Macamana nak suruh PAS bela agama, kerana mereka pun berkerjasama dengan syaitan. Setan dalam PKR pun ramai. Sebab itu PAS lebeh rela cerca UMNO dari pada DAP yang memperlekehkan Islam.

konek said...

Polis = Melayu = Rasuah
Askar = Melayu = Panglima2 bodoh
Bank = Melayu = Jadi kuli
Hospital = Melayu = Balaci untuk doktor india hahahahaha…
Sekolah = Melayu = Bodoh2 belaka (nasib baik ada cikgu india dan cina)
Sistem Kehakiman = Melayu = Senang dibeli (anne VK Lingam juga control badut2 melayu kapiaq hahahahaha)

YOU GO AND EAT SHIT!!!
YOU HAVE NEVER IMPROVE YOUR BRAIN AND STILL EAT SHIT
You scumbag..........were really have no brain, the head is full of tahi
Dey subsidize melayu kapiaq mother fucker, why are you bucking like anjing kurap lol…lol…lol…lol…lol…hahahahaha…

malay pig no brain said...

This malay pig race is so stupid, that they'd never amount to anything in this world.

This message board has been here for awhile, and if anyone goes back, there is no one message, that talks good about this stupid malay pig race, because everybody knows how stupid, and hateful this malay pig race is all about.

The malay pig will crumble from internal weaknesses and disappear in era of globalization - no need for others to colonize them.

Because malay pig like to be parasites and feed on the Chinese income tax!

Wait until the malay pig population increase to 90% in Malaysia, the same ratio as in Indonesia, then you will know the meaning of poor, as there will be too many malay pig to subsidize.

Then the economy collapse.

The malay pig are actually digging their own grave and they are trying to dig a deeper and bigger one now.

But all of them I have to see are being manipulated by certain top malay politicians so they will support them.

There show that the general malay pig are quite stupid and can't think outside the box.

Only 1% of the malay pig can make it and they are the exceptions. If malay pig are not stupid, what are they?

If all malay pig jump into sea and all die!

This world will become very very beautiful.

vesewe said...

That is why Umno babi is the most arrogant, corrupted, racist and terrorist race in the world. To the world population, malay is only a minority. And yet, still keep on talking about Islam, Muslim, Syariah law. Shame on you!

Anonymous said...

weyy ni blog apa ni membiarkan anjing2 kurap asing menyalak kat tuan rumah????

yb Raz said...

hahaha biarkanlah anjing kurap tu menyalak. siapa yang menulis komen tersebut memang anjing jadi apa aku nak buat. lantak dialah nak menyalak ke tak..dah tabiat anjing nak buat camner..

Media Cyber said...

kesian plak tengok anjing2 tu... kahkahkahkah!