Geng Bas Sekolah

July 2, 2009

Perangi DAP Habis Habisan

Syabas buat MB Kedah kerana berani bertindak. Tahniah kerana buat kerja dan bukan hanya cakap cakap retorik semata mata seperti Nizar dan Nik Aziz. Nizar dan Nik Aziz adalah contoh "sampah PAS" yang hanya merosakkan PAS sahaja. Beliau lebih layak mengantikan Nik Aziz kerana Nik Aziz sudah semakin sesat dan merepek.

DAP secara terang terangan membela rumah penbunuhan BABI Haram daripada nasib penduduk setinggan yang teraniaya akibat janji busuk Anwar Ibrahim. Alhamdullillah Perak dapat dibebaskan daripada penjajahan DAP. Hanya tinggal P Penang saja yang masih terjajah.

Kini terserahlah kepada penduduk P Pinang sendiri untuk merdeka atau tidak. Orang melayu disana harus bersatu menentang pemerintahan DAP walaupun terpaksa mengorbankan nyawa kerana DAP hanya pentingkan BABI daripada manusia.

1 comment:

Tok Pambu said...

PAS sudah buat satu kesalahan besar terhadap DAP khasnya kaum cina. Sepatutnya PAS kena berbincang dengan DAP terlebih dahulu sebelum bertindak dengan perkara yang ada kaitan kaum cina.

Tindakan PAS membiarkan rumah potong babi itu dirobohkan sepatutnya tidak berlaku. PAS sepatutnya tahu membalas budi kerana kaum cina lah yang banyak menolong PAS. YB MB PAS sudah lepas tangan dan berdaleh memberi alasan yang tidak logik langsung.

PAS jangan anggap sudah kuat berkuasa dan boleh buat apa yang dia suka sesuka hati nya. PAS kena ingat, kekuatan PAS cuma bergantung kepada kaum cina dan india sahaja. Jika PAS gagal menurut kehendak kami, kami akan berhenti menyokong PAS.