Geng Bas Sekolah

July 5, 2009

DAP Celaka Minta Tolong Dengan UMNO

Akhirnya DAP sedar bahawa tanggungjawap menjaga sesuatu negeri adalah sukar. Tidak semudah berkata kata retorik semata mata. Hendak dilihat cara PAS, mereka lain kerana menggunakan nama agama sebagai asas politik. "Lawan mereka masuk neraka, sokong mereka masuk syurga" Itulahcara PAS untuk meracuni pemikiran orang kelantan dan kedah.

DAP tidak boleh berbuat begitu kerana agama mereka berlainan dengan agama PAS. Tambahan pula DAP lebih mementingkan duniawi daripada akhirat ciptaan PAS. Baru berhadapan isu Kg Buah Pala, Lim Guan Eng dah pening kepala. Belum lagi jambatan P Pinang runtuh, P Pinang tenggelam kedalam laut atau orang melayu mengamuk membunuh semua orang cina dan india disana.

Bodohnya cina bernama Lim Guan Eng ni. Baru hal begini dah merayu meminta tolong dengan UMNO. Kenapa tak minta tolong dengan PAS atau PKR. Mintalah tolong dengan Anwar atau Nik Aziz. Tengoklah sama ada mereka boleh tolong kau taua tak. Yang pasti diri mereka sendiri tak tertolong lagi. Anwar dengan kes liwatnya manakala Nik Aziz dengan masalah akidah.

5 comments:

Anonymous said...

Bodoh la kalau UMNO pi tolong. Tapi UMNO ni tak pernah serik, tu yang masalahnya.

Ezad said...

baru 23 keluarga dah tak tau nak buat apa...

masalah 27 juta mcm mana?

Anak Lenggong said...

Aku nak tanya mana peginya Tian chua ..ronald liu...salehuddun ayub ..mat sapu dan gengnya disebabkan selalu nya bila isu meroboh rumah ..ke gerai kee..yang dilakukan oleh BN walaupun sudah mendapat perintah mahkamah mereka ini lah juara yang membawa penduduk atupun orang ramai untuk membuat bantahan..kenapa didalam kes ini semua nya kecut teloq..mana peginya gerombolan PAS yang sanggup tidur diatas jalan bagi menghalang perjalanan raja muda perak tu..datang laa sama dok tiduq kat depan jentolak tu..ngape kes yang sekecil ini tak mampu nak diselesaikan sampai kes state pun nuar aljaburi minta laporan..so yang memerintah siapa sebenarnya lim guan eng ataupun nuar...eloo guan eng perkara 23 orang penduduk pun ko tak dapat nak selesaikan sampai mintak bantuan daripada kerajaan pusat camner ko nak menyelesaikan masalah rakyat yang berjuta...kah kah kah..rupanya guan eng nie bangang ekss

YB Raz said...

inilah perangai sebenar orang pakatan. bukannya tahu buat kerja. yang tahu cuma duit duit duit.

buat rakyat yang menyokong pakatan, jangan menanggis kerana orang yang anda harap rupanya pengikut dajal. sokonglah dia kerana itu jalan yang anda pilih.

Anonymous said...

YB Raz

Betullah. Eng Guan patut minta tolong Anwar. Dia misti tolong untuk survival politiknya. Dia kan ade banyak sumber wang dari arena antara bangsa. RM bilion pun tak jadi masaalah. Traitor yang dapat backing super powerlah katakan.

HIDUP BN
KETATKAN ISA
SEKOLAH SATU BAHASA