Geng Bas Sekolah

July 19, 2009

Nizar Sudah Sesat

Dahulu Mufti Perak sudah mengatakan hampir 100,000 orang melayu murtad. Kini apa yang dikatakan oleh beliau adalah benar. Orang melayu pakatan sudah murtad kepada agama kristian. Dan agenda pendakyah kristian sudah hampir berjaya menghancurkan orang islam di Malaysia.



Ketika Islam Dicabar, Rasullullah s.a.w Di Hina, Bangkitlah Wahai Umat Muhammad Demi Mempertahankan Akidah Dan Kebenaran Yang Diyakini

10 comments:

Aspirasi said...

salam tuan, mohon ambil posting..

Anonymous said...

Hello Sahabat, minta pendapat tentang waratawan Al islam , adakaah mereka tergolong dalam masyarakat Syirik?

Kalau setakat pegang lilin tanda penghomatan , janganlah kita memutarbelitkan akidah sesorang. Inilah yang dikatakan hipokript.

Anonymous said...

Hello.......I just can't help it after reading your posting above........you are just another HIPOCRATElar.......you are only using religion to cover up your short comings.

Mystique said...

Salam sdra. Minta izin ambil posting untuk www.selamatkanperak.com. Terima kasih.

Anonymous said...

PENULIS BLOG INI TERLALU BODOH!!!!! HAHAHAHA SAYA TERTAWA MEMBACA TULISANNYA....INI KERANA DALAM AGAMA KRISTIAN PUN TIDAK ADA SESI MEMEGANG LILIN. JADI, AKSI MEMEGANG LILIN HANYALAH SUATU TANDA PENGHORMATAN KEPADA SI MATI DAN TIDAK MELIBATKAN APA-APA AGAMA.......UMNO-BN ADALAH BAGAIKAN ISRAEL SEKARANG...MEREKA SANGGUP MEMBUNUH ORANG YANG TIDAK BERDOSA SEMATA-MATA UNTUK MENCAPAI MATLAMAT MEREKA.....UMNO-BN-MACC KEJAM DAN GANAS SEPERTI ISRAEL!!!!!!

HIDUP PAS!! DAP!!! PKR!!!! PAKATAN


MATI BN!!! UMNO!!! MACC!!!

PAKCIK said...

apa kata mufti dan ulama dalam PAS?

Jeepers Creepers said...

semua orang boleh pikir sendiri mana yang baik dan buruk. so buat penyokong pakatan, gunakanlah kepala otak tu untuk berfikir.

untuk apa anda memegang lilin semata mata meratapi kematian orang bukan islam walaupun atas alasan menghormati beliau?

adakah terdapat didalam alquran mahupun hadis? ataupun ia dibenarkan oleh mana mana imam 4 mahzab kita?

bak kata nabil, lu pikirlah sendiri.

Pijal said...

A candlelight vigil is an outdoor assembly of people carrying candles, held after sunset. Such events are typically held either to protest the suffering of some marginalized group of people, or in memory of lives lost to some disease, disaster, massacre or other tragedy. In the latter case, the event is often called a candlelight memorial. A large candlelight vigil will usually have invited speakers with a public address system and may be covered by local or national media. Such vigils may also have a religious or spiritual purpose. On Christmas Eve many churches hold a candlelight vigil.

Pijal said...

Ops maaf lupe letak source link

http://en.wikipedia.org/wiki/Candlelight_vigil

Gopeng Mari... said...

Kepada YB Raz...
Saya tertarik dgn petikan artikel dibawah:
"untuk apa anda memegang lilin semata mata meratapi kematian orang bukan islam walaupun atas alasan menghormati beliau?

adakah terdapat didalam alquran mahupun hadis? ataupun ia dibenarkan oleh mana mana imam 4 mahzab kita?"

Setiap tahun kita sambut hari pahlawan.dan setiap tahun ramai jugak YB2 Bn@UMNO yg terpesong akidah BERTAFAJUR depan PATUNG ASKAR..mengapa perkara ini tidak di hebahkan..haha...LU PIKIR LA SENDIRI...!

Memegang lilin utk memperingati kematian adalah hanya amalan adat dalam masyarakat cina dan bertafakur depan patung adalah amalan agama budha,hindu dan kristian.Jadi pikir2 la ye..Sape yg sesat sebenarnya...