Geng Bas Sekolah

June 23, 2009

Gelagat Pendatang Memualkan

Seperti yang dijangka terjadi. PAS sememangnya takut dengan bayang bayang sendiri. Kerajaan perpaduan yang dilaungkan Hj Hadi hanyalah sekadar retorik semata mata. Malah Nik Aziz sendiri takut kepada PKR dan DAP berkenaan isu kerajaan perpaduan.

Lupakan tentang mereka, rupa rupanya MCA juga berperangai sama. Sudahlah Gerakan dengan isu Chin Peng, MCA juga mengugut mahu bersama DAP sekiranya PAS dan UMNO bersama didalam kerajaan perpaduan.

Buat mereka yang mahu berfikir, inilah tanda bahawa orang melayu sedang dicabar oleh bangsa asing. Tidak perlu berperang dengan negara asing, warganegara sendiri mahu bermusuhan sesama sendiri dan menguasai negara untuk survival bangsa sendiri.


Mengapa mereka beriya iya mahu halang perpaduan orang melayu dan islam? Ini kerana sekiranya orang melayu bergabung, maka kedudukan mereka didalam politik dan ekonomi akan terancam. Selama ini bangsa mereka memonopoli perniagaan di Malaysia. Cuba kira sendiri berapa banyak kedai melayu berbanding cina di seluruh Malaysia?

Malah kuasa barat juga tidak senang apabila orang islam bersatu. Selama ini mereka dapat menindas negara islam kerana orang islam sendiri tidak bersatu. Walaupun Arab Saudi, kuwait, Qatar dan Dubai kaya, tetapi mereka ibarat lembu dicucuk hidung kerana mengikut telunjuk kuasa barat.

Kalau mereka bersatu, sudah lama Palestin dapat dibebaskan dari Zionis. Sebab itulah kuasa barat sering menyerang negara islam dari segi ekonomi, politik, pemikiran mahupun ketenteraan.

Tun Mahathir sejak tahun 80 an sudah menentang kuasa barat bukan setakat di peringkat negara malah antarabangsa. Menentang dasar apertaid, menentang zionis secara terang terangan malah menyelar tindakan negara barat kerana campur tangan di timur tengah.

Sebab itulah kuasa barat tidak menyenangi Malaysia. Walaupun mereka bermuka manis berjumpa pemimpin negara kita namun disudut hati mereka tersimpan dendam mahu menguasai Malaysia seperti mana di Iraq, Afganistan dan lain lain.


Buat kaum pendatang di Malaysia, insaflah sebelum terlambat. Jangan meminta yang bukan bukan atau bersikap gunting dalam lipatan seperti Singapura. Kami orang melayu masih bersabar dengan kamu. Kalau kamu berdegil, kami akan amuk kamu semua dan halau keluar dari Malaysia.


Ingatlah sejarah kamu ketika ditindas dan dibunuh ketika zaman jepun dulu. Kami orang melayu yang melindungi kamu. Malah bangsa kamu juga yang membunuh orang melayu ketika darurat dahulu. Namun kami tidak membenci kamu malah membenarkan kamu mendapat hak kerakyatan. Adakah ini masih tidak cukup buat kamu?

Dan buat orang melayu semua, persiapkan diri dengan segala kemahiran dan teknologi untuk menghadapi peperangan yang bakal tiba. Perang apa?


Kita sudah diakhir zaman. Orang islam akan menang menentang tentera kafir dan Palestin akan dibebaskan daripada Zionis. Itulah perang yang bakal kita hadapi. Itulah jihad terakhir kita sebagai umat diakhir zaman.



5 comments:

PAPA GOMO said...

SALAM BRO...
SETUJU SANGAT TU..
HARAP PENDATANG SEDAR!!!

BERPIJAK LAH DI BUMI YANG NYATA

bERANIKAN hATI said...

Salam,
Harap sdr dpt hubungi email saya untuk penyatuan dan perpaduan blogger pahang. Sesuatu akan dilakukan dan sdr patut ada bersama. email: braveheartblogger@ymail.com
~ bRAVEhEART

Anonymous said...

bak kata orang .. tidak semua yang begitu.. hanya segelintir... pemimpin skg ni tak kira bangsa apa sekali pun, hanya memandai-mandai membuat keputusan sendiri tanpa mengambil kira apa pandangan orang dibawah mereka. Jadi, jika leader buat mistake di atas keputusannya sendiri, tak pasal2 yang tidak turut serta dalam agenda tersebut turut terkena tempiasnya.. jadi kita kena fikirkan sedalam-dalamnya, jangan kerana nila setitik rosak susu sebelanga...

yb Raz said...

betul pendapat media..kalau susu dah basi, kalau boleh nak buang sekali dengan belanga. boleh beli belanga baru hehehe

Anonymous said...

Pendapat saya otai,bahawa tidak mungkin pendatang akan sedaw, wa iman apa pun,sebab parti islam yang dapat undi pendatang sudah termakan budi.
Pendapat saya otai,adalah pendatang sudah bersumpah akan ambil alih Tanah Melayu.
Tudak mungkin esok, tapi dalam beberape tahun lagi aje.
Raykyat Malaysia ade 25 juta(taka masuk 3.1 juta pendatang baru yanni Indon dll)dan 50 % daripada itu terdiri daripada gulungan umur bawah daripada 23 tahun,dan sudah tak faham sejarah.
Pemerintah dan parti pemerentah sibuk dengan ajenda sendiri.
Pendapat saya ,kita dah lama hilang Tanah Melayu.
arjuna waspada.
changkat lobak