Geng Bas Sekolah

May 24, 2009

Nizar Sesat Bersama Pengikutnya

Perak semakin kalut apabila Nizar beserta pengikutnya mahu memulakan satu ritual baru iaitu mogok lapar walhal ianya tidak diajar oleh tok gurunya Nik Aziz sebaliknya diajar oleh sifu baru iaitu "orang DAP".

Begitulah Nizar apabila bergurukan dengan guru sesat maka sesatlah amalannya itu. Malah mufti Perak sendiri, Datuk Seri Harussani tidak mahu mengulas dan terlibat apa apa lagi dengan masalah yang sengaja dicetuskan oleh Nizar. Baginya Nizar sepatutnya tahu bahawa tindakan itu tidak selaras dengan ajaran islam sendiri. Malah tindakan Nizar telah mencemar nama dan kesucian agama islam.

Beginilah Nizar apabila mencapai tahap tertinggi didalam ritual barunya itu

Walaubagaimanapun sekiranya mereka masih berdegil mahu menjalankan upacaranya itu, aku syorkan semua orang makan beramai ramai dihadapannya pada hari kedua dan ketiga. Masing masing duduk dihadapannya dan makanlah apa saja seperti nasi ayam, ayam percik mahupun nasi beriayani.



Jemputlah mereka makan bersama. Aku yakin mereka akan tewas dan jatuh terlentang melihat anda semua makan penuh berselera dihadapannya nanti. Semoga lepas ini, Nizar insaf dan bertaubat diatas segala kesalahan yang dilakukannya itu.

6 comments:

Anonymous said...

mogok lapar tak berdosa,yg berdosa Bunuh wanita mogolia,Rasuh,kosmisyen kapai selam,merompak duit rakyat bak kata sex pun UBN kata boleh.SETAN KABIR UBN pemimpin dan pengikut.

Ezad said...

fitnah pun berdosa. lagi besar dosa dari membunuh..

tak gitu cik anon?

bodoh punya melayu pembangkang said...

hindu ltte... dia bukan kira apa.. takat fitnah tu perkara biasa... sapa bagitau dia orang tu yang buat semua yang dituduh tu?

arwah nenek dia bangkit dari kubur ke?

ha ha ha..

bodoh org melayu skang.. percaya perkabaran org kafir..

denaihati said...

bro Nizar ni PAS atau DAP???

lagi satu aku add you kat mybloglist ...BN supporter lagi.

SiamangBukit said...

Si Nizar tu pun dah menjadi penaung pokok 'demokrasi' tempat orang membuat syirik pun dia tak rasa terkilan. Inikan pula mogok lapar. Puasa hanya untuk Allah. Bukan nak jadi MB. Si anonymous ini terkurang tunjuk ajar agama. Tuduh orang tanpa bukit itu zalim namanya. Nabi pun tak sanngup nak terang2 siapa orang2 Islam yang syirik walaupun dia tahu.
Itulah PAS kata aje ade orang Ustaz2 yang pandai, pengikut2 sendiripun tak tahu nak ajar agama yang basic.

Anonymous said...

Buat le benda-benda bidaah..puasa sunat sempena mogok lapar..coredik le tu...atas suruhan nga ....
ngam-ngam kan dengan puasa jamadil akhir ke..Itu lah bila nmengaku pandai ugama sangat..Mana ada puasa sunat untuk berlapar..puasa sunat hanya kerana allah bukan lain-lain atau ikut kapior...
Awas yop