Geng Bas Sekolah

May 20, 2009

Anu Pakatan Dalam Botol

Akhirnya kebenaran terbukti juga. Anak seorang blogger yang lantang telah mengaku salah mencuri dan memecah masuk kediaman orang lain. Bloger itu tak lain dan bukan adalah Raja Petra. Kali ini apakah tindakan beliau? Adakah beliau akan melaungkan demonstari menentang penangkapan anaknya? Atau membangunkan sebuah lagi website mempertahankan kelakuan anaknya?

Kini air ludah beliau sudah jatuh dari langit bersama ludah orang lain dan jatuh tepat kemuka beliau. Dan beliau sudah jatuh terduduk terkangkang akibat perbuatan jahat anaknya. Dari mana anaknya belajar membuat jahat? Sudah tentulah dari ayahandanya sendiri Raja Petra Raja Kamarudin.



Keputusan BN untuk tidak bertanding memberi tamparan chop harimau tepat kepada pihak pakatan khususnya untuk Anwar Ibrahim. Anwar kini mula berpeluh akibat perancangan beliau untuk memburukkan BN di PRK Penanti tidak berjaya. Tambahan pula kes Anwar di mahkamah mula membuatkan beliau sakit perut.

Pergolakan politik di Perak terus memburukkan lagi keadaan Pakatan disana. Kini ramai mula mempersoalkan kedegilan Nizar untuk melepaskan jawatan MB setelah undi tidak percaya diadakan. Pakatan di Selangor juga telah menggali kuburnya sendiri dengan menggantung Dr Khir selama setahun. Tindakan mereka jelas mencerminkan isi hati mereka yang lebih busuk dari babi.

Kini rakyat sudah tahu permainan politik Pakatan. Mereka hanya mempergunakan rakyat untuk berkuasa dan menindas rakyat miskin yang lain. Untuk PRU yang akan datang, marilah kita bersama menolak Pakatan kerana mereka hanya mahu menghancurkan agama, bangsa dan negara kita.

11 comments:

Anonymous said...

contoh terbaik.. guru kencing berdiri.. anak murid kencing berlari...

nalapambu said...

Walauapa yang Pencacai UMNO katakan, Pakatan Rakyat tetap unggul dan kuat.

Selepas PRU12, PR sudah berjaya tumbangkan BN/UMNO empat berbalas kosong di Semenanjung.

Ini telah membukti kekuatan PR.
Di N12 Penanti, BN/UMNO takut akan di malukan bagi kali ke lima.

Sekarang kekuatan parti PAS telah mendapat sokongan lebih 25% kaum melayu/islam. PKR pula sudah mendapat sokongan lebih 15% penduduk melayu/islam.

Setiap kali PRK diadakan PR akan mendapat 40% sokongan melayu/islam.

Kaum cina dan india dari DAP cuma perlu menambah sebanyak 15% sahaja bagi kemenangan PR.

Anggaran ini hanya anggaran sokongan minima sahaja.

Itu sebab BN/UMNO tidak berani meletak kan calun nya di N12 Penanti.

Anonymous said...

Berangan aje lah kerja kau nalapundek..ptuih!!!!

nalapambu said...

Teryata pencacai UMNO sudah tidah boleh berhujah dengan cara bijak.

Jika tidak boleh patahkan hujah lawa, dia mencarut.

Inikah cara ibubapa anda mengajar anda berbahasa?

Tidak hairan mengapa ramai anak2 melayu jadi kurang ajar menjadi penagih dadah, merempit, melepak dan meragut.

Orang melayu harus berasa malu dengan perangai budibahasa buruk ini. Nama saja melayu beragama islam, tapi perangai lebih buruk dari binatang.

Nalamenyala said...

Kepada Nala,

Jagalah anak murid anda dengan menjadikan mereka rakyat yang berguna. Ajarkan mereka dengan budi pekerti yang baik dan berterimaksih terhadap usaha kerajaan yang menjadikan mereka berjaya dimasa hadapan.

Jangan jadikan diri anda contoh menjadi pencacai dan pencaci terhadap oranglain sedangkan dalam pada masa yang sama anda hidup diatas usaha dan keringat orang yang anda caci itu.

Jangan salahkan anak menjadi samseng jalanan tetapi sebaliknya kita harus berfikir sebab musabab darah anak kita menjurus kearah itu....

yb Raz said...

terima kasih diatas komen anda semua. hanya rakyat yang terang mata dan lapang dada yang dapat melihat muslihat kotor pihak pembangkang.

orang yang masih menyanjung pakatan sebenarnya telah kenyang melahap nasi kangkang yang diberikan oleh pakatan. sebabn itu mereka masih tidak dapat melihat dan berfikir dengan jelas agenda jahat pakatan.

Anonymous said...

Kalau BN dan UMNO tewas dlm PRU 13,aku puas hati sbb mrk dah byk berjasa bangunkan negara.

BN-Bina Negara

UMNO-Untuk Membela Nasib Orang

Aku ada satu kawan karib India nama Ananthan,cikgu sama juga dgan aku.Tp dia ni tahu bersyukur hidup d bumi Malaysia.

x mcm Nalapambu.Knp anda benci sgt pada UMNO dan BN?

Apa dosa parti ini pada anda dan saudara anda?

Baginda Reformasi said...

hahaha anak pengarah SPRM mengedar dan memiliki dvd lucah... lucah bukan sebarang lucah tapi lucah kanak2... sib baik ada bapak pengarah SPRM dapat gak bebas dari INTERPOL... tulur dah jumpe ke kat penanti... tgk berite smalam banyak polis kat penanti ditugas mencari tulur yang hilang.... :)

Baginda Reformasi said...

ini dosa nye... :)

Keputusan PRU 12 hanya memberi 6 kerusi pada PAS... Masih ada juga orang UMNO yang mahu pertikaikan ini...? Persoalannya ialah TIDAK HEBATKAH PAS? TIDAK HEBATKAH PAS APABILA MENANG 6 KERUSI TAPI MASIH MENJADI MB? sudah tentu jawapannya sangat HEBAT.... tapi HEBATKAH UMNO pabila menang 12/40 kerusi DUN berbanding 7/40 kerusi DUN dari GERAKAN tapi membonekakan diri kepada GERAKAN dengan memberi jawatan Ketua Menteri (KM) kepada GERAKAN...? MANA KETUANAN MELAYU Oi!? maka sudah pasti UMNO tak hebat....! Sekali lagi institusi MELAYU di perlekeh....
baca selanjutnye dalam blog...

Yb Raz said...

fuyoo baginda reformasi mempromotekan blog beliau kat sini.

Aku Orang Pas (PAS la sangat) said...

Ehem2 ketuanan melayu UMNO bertempat dan sidikit sebanyak UMNO mampun mengawalnya..kan terbukti UMNO ni tak bersifat perkauman?beruk tol la PR n tak leh berfikir

...korang menang kat penanti tu pon bukan leh bentuk kerajaan pun...buat ap la nk dilayan beruk2 PR ni...ngabihkan duit je...

la...napalembu...ko takde ayat lain da ke?semua blog yg ko pegi bnda tu j la yg ko cakp...keje cikgu..tapi dok sibuk tentang kerajaan...jenis manusia ludah muka sendiri la ko n...

p/s:ngn PR ni tak yah cakp baik2..kebiadapan diorg tak tercapai dek akal