Geng Bas Sekolah

April 22, 2009

PAS - Sesat Lagi Menyesatkan




Gambau ni aku dapat daripada blog Garamis. (meh klik sini)

Eh eh kesiannya orang yang gantung kain rentang itu. Semakin jauh tersesat. Ada ke parti PAS didalam Al Quran ataupun Hadis? Sehingga mewajibkan orang islam menyokong dan mengimaninya? Ada ke didalam rukun islam dan rukun iman mewajibkan mengundi PAS?

Daripada sokong PAS, baik aku sokong Hamas. Lagi besar faedah melawan Zionis daripada menyokong parti politik dunia yang mempergunakan nama agama.

P/S : Kepada semua orang PAS yang sudah tua tua tu, aku pesan baiklah bertaubat sebelum terlambat. Minta maaf daripada orang yang pernah anda sakiti dahulu semata semata perbezaan parti politik. Nak mati nanti susah pakcik makcik semua. Nanti di akhirat lagi susah pakcik makcik nak cari mereka minta maaf. Ingatlah kesudahan yang baik hanya bagi mereka yang bertakwa, bukan orang PAS sahaja.

5 comments:

Lord Garam said...

BRO,

ERK..GM TERCEKIK MAKAN KENTUKI TENGOK BLOG YB NIH...

SUNGGUH MENYEDIHKAN PERILAKU PAS HARI INI LEBIH DISIFATKAN MENANG SORAK KAMPUNG TERGADAI..APA PUN TARA...

MEREKA LEBIH GEMAR BERCERAMAH BANYAK DARIPADA BEKERJA YANG BOLEH DILIHAT BERJASA..

Jeepers Creepers said...

tau xpe. rata rata kita boleh lihat sejauh mana kemajuan yang boleh dibawa oleh PAS kalau mereka memerintah negara nanti.

Contoh terbaik adalah Kelantan. Kalau betul cara pemerintahan mereka, sudah lama negeri itu maju dan berkembang.

AnTi AljUbuRi said...

AJK PKR Putrajaya ada di sini
http://jamilismail.blogspot.com

.@blogger.com said...

Salam. Saya bercadang untuk merapatkan barisan perjuangan blogger penyokong kerajaan di Pahang dalam dunia siber . Justru, komunikasi antara kita harus berada pada tahap yang terbaik. Kerana itu saya mengharap sokongan dan kerjasama semua pihak yang berminat untuk bersama-sama dengan memulakan langkah dengan dengan mendaftar Yahoo Messenger dan mempamirkannya diblog masing-masing.

Dengan adanya YM ini dapatlah kelak kita berhubung apabila berada dalam alam siber tanpa diketahui identity masing-masing (bagi yang tidak ingin dikenali). Selain itu, conference juga dapat dilakukan apabila kita beramai-ramai berada diinternet.

Saya juga mengharapkan agar pada blog masing-masing dapat di letakkan chatroll ‘Gerbang Temu Maya’ sebagai salah satu lagi cara berhubung sesama kita secara terbuka. Maklumat ini saya sebarkan pada blogger tertentu dan pilihan sahaja yang dirasakan berjuang untuk mempertahankan kerajaan. Sila email saya jika ada sebarang kemusykilan keamalat: braveheartblogger@ymail.com.

Saya juga sedang melihat dan merancang kemungkinan bagi mengadakan perjumpaan blogger Pahang dalam waktu terdekat. Kerjasama semua sangat diharapkan. Terima kasih ~ bERANIKAN hATI

Anonymous said...

memang wajib laa sokong pas sebab pas cuba menegakan syariat, barang siapa menolak syariat tergolong laah dalam golongan yahudi dan nasara kerana sifat mereka yang sama iaitu ambil yang dirasakan sesuai dengan nafsu sahaja...umno adalah syaitan yang cuba menkafirkan orang islam dengan slogan slongan yang megaku sebagai tuhan..seperti masa depan mu terjamin...jelas laa umno macam firaun...