Geng Bas Sekolah

February 17, 2009

Aku Mahu Bukti !!

Malaysia sudah menjadi Amerika. Sudah ada ahli politik terlibat skandal seks dan kelucahan melampau. Kalau setakat skandal perempuan takpe tapi sudah sampai aksi panas. Memang panas sehingga cuaca menjadi panas seminggu dua ini.

Malaysia semakin maju. Ada ahli politik terlibat kes gayboy, pernah ada tuduhan ahli politik lesbian. Dan macam macam lagi. Selepas ini anak anak muda yang ditangkap berkhalwat, bolehlah menjawap "jangan salahkan kami, kami hanya mengikut contoh teladan yang ditunjukkan oleh ahli politik negara"

Berkenaan gambar Eli, aku masih belum dapat gambar yang penuh. Maksudnya menunjukkan dia bogel. Yang dipaparkan di blog blog hanya gambar wajahnya sahaja. Aku kalau tidak melihat bukti yang sahih, aku susah nak percaya. Seperti kes Chua Soi lek, kalau dia tidak mengaku, aku sendiri tidak percaya lelaki didalam video itu adalah dia kerana kualiti yang kurang jelas.

Zaman ini zaman fitnah. Susah nak percaya kepada sesiapa sekarang hatta kepada kerajaan sekalipun. Kes altantuya aku tak percaya Najib terlibat, kes Anwarpun aku susah nak percaya dia peliwat. Melainkan mereka boleh menunjukkan bukti seperti gambar atau video yang sahih.



Gambar yang dipaparkan seperti di blog blog sekarang kita boleh dapat banyak di chow kit. Gambar sedemikian digunakan sebagai pelaris ubat kuat. Ada blog yang paparkan gambar wanita terkangkang tapi wajahnya diblurkan jadi aku tak percaya gambar itu adalah gambar Eli.

Maaf didalam isu ini, aku bukan menyebelahi sesiapa. Cuma nak tegaskan aku bukanlah orang yang menyokong seratus peratus tuduhan sesiapa tanpa bukti yang sahih. Aku lebih sayangkan akhirat dari politik dunia dimana aku tidak mendapat keuntungan langsung dari mana mana ahli politik.

6 comments:

Sedingin Salju said...

Semua pakat gatai dah la ni encik. Susah kita dibuatnya.

Anonymous said...

Ko nak bukti ke ko nak tengok gambar bogel dia?

Zahari Ismail said...

betul bro...lu fikit lu sakit..bila sakit nak kena ge sepital.ada diorang nak kasi duit?

lebih penting fikir pasal diri sendiri dan yang terapat...bebaloi.

diorang bermatlamat...dan mengunakan rakyat yang buta untuk sama bejuang...kesian bro..dah buta...pas tu sama2 masuk spital...kesian.

Panglima Perang Cyber said...

sehari dua ni ramai cari gambar bogel Eli.

berjaya taktik yahudi nak suruh kita tak rasa elergic dgn gambar bogel/porno dll.

lepas ni senang bang nuar cucuk jarum..

jika eli tak dipandang jijik oleh rakyat..

Dr Doom said...

ape nak jadi dah...sudah nasib badan...

YB Raz Gothic said...

adeh ada yang tak paham maksud aku yo..

takpelah..politik malaysia semakin huru hara..yang huru hara rakyat dan pengikut parti..yang semakin kaya pemimpin parti..

aku sokong kenyataan nobisha dimana kita lihat ketua parti bercakaran diantara parti lain, tapi di parlimen mereka boleh duduk minum semeja, berkongsi rokok dan lain lain.

itulah rakyat tak sedar, mereka digunakan oleh ketua2 parti masing masing.