Geng Bas Sekolah

December 28, 2008

Hadiah Tahun Baru Dari Israel


Tentera syaitan Israel melancarkan serangan udara besar-besaran terhadap sasaran Hamas di Gaza menyebabkan sekurang-kurangnya230 penduduk Palestin terbunuh. Walaubagaimanapun Ketua syaitan iaitu Amerika Syarikat bertegas bahawa tindakan Israel adalah betul atas alasan serangan roket yang dilancarkan oleh Hamas tempoh hari. Washington juga tidak menuntut Israel menghentikan serangan. Ini bermakna Israel akan tetap menyerang untuk beberapa hari dan akan mengorbankan ribuan warga islam Palestin.

Beginilah nasib orang islam akibat tidak bersatu. Didalam hal ini, adakah kita patut meminta Bapak Syaitan (Amerika) menyuruh anak syaitannya (Israel) menghentikan serangan?

Dan bila lagi negara islam hendak berperang dengan tentera kafir ni? Aku sudah tak sabar nak berperang dan mati syahid. Sudah lama aku menunggu Malaysia menghantar tentera dan berperang dengan mereka. Kalau Malaysia berperang dengan tentera kafir ni, sudah pasti aku turut sama.

Tidak ada sebab untuk kita orang islam takut dengan mereka. Perang salib telah membuktikan bahawa orang islam boleh berjaya. Sekiranya Arab Saudi dan negara islam yang kaya bergabung tenaga dan wang, sudah pasti Israel dan Amerika hilang dari peta dunia.

Krisis ekonomi yang melanda kini sekiranya digunakan oleh negara islam, sudah pasti dapat menekan ekonomi Amerika dan akhirnya membuatkan dia tunduk kepada dunia islam. Tapi sayang orang islam kini masih lagi tidak mahu bersatu.

Hamas tetap bersengketa dengan Fatah, Syiah dengan Sunnah manakala Taliban masih lagi dengan pandangan fanatiknya. Jika orang islam masih terus begini, kita semua akan tetap berada dibawah pengaruh orang kafir.

4 comments:

Sedingin Salju said...

Inilah iblis yang bertopengkan manusia.

ahlang said...

israel mmg patut di lenyap kan....

alan said...

hanya tunggu masa israel ni huhuhu

Taminsari said...

Assalamualaikum..

Salam Maal Hijrah 1430.
Semuga apa yang kita lakukan akan mendapat keredaan dari Allah swt.
Insya Allah.

Salam perjuangan
Taminsari
belantan.blogspot.com