Geng Bas Sekolah

September 25, 2008

Akhirnya Teresa Mengaku Salah

Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok akhirnya mengaku membuat kenyataan bercanggah mengenai makanan yang dihidangkan kepadanya semasa ditahan di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA).

Pada 19 September lalu beliau mendakwa makanan itu “sama seperti makanan anjing” tetapi pada 22 September menukarnya kepada “baik sedikit daripada makanan anjing”.

“Okey baiklah. Awak mengesan kesilapan saya dengan bantuan rakaman video dan sebagainya, dan saya boleh terima kritikan,” katanya dalam satu forum mengenai ISA anjuran DAP di sini malam tadi.

Hahaha nampak sangat yang Teresa ni memang berbohong. Dia sangka dia boleh menuduh utusan memutarbelitkan kenyataannya sedangkan dia lupa ada rakaman video. Dan akhirnya rancangannya tak menjadi.

Teresa masih lagi bersikap angkuh dengan menyatakan “Samanlah, ISA pun saya sudah pernah masuk, takut apa lagi saman daripada Utusan Malaysia".

Baru masuk ISA sekejap dah mengelupur, keluar terus buat kenyataan diberi makan seperti makanan anjing. Masih berlagak lagi seolah olah dah berpuluh tahun duduk dalam ISA. Memanglah cina DAP KEPARAT

No comments: