Geng Bas Sekolah

September 25, 2008

Teressa Kok And A Dog

Akhirnya Teressa kini sudah tersilap langkah. Satu kesilapan yang menunjukkan sifat dan niat sebenarnya. Teressa yang kini dibebaskan dari tahanan ISA telah mengadakan sidang akhbar bertujuan memohon simpati diatas layanan buruk yang kononnya beliau terima semasa didalam lokap.

Teressa telah mengatakan beliau hanya diberi makan seperti makanan ANJING *worse...maybe similar to dog food* Kemudiannya boleh pula beliau menukar skripnya dengan ungkapan “slightly better than dog food” *baik sedikit dari makanan anjing*. Dan menyatakan hanya diberi makan 2 biji telur rebus, timun dan kuah pada tengah hari dan juga malam. Sedangkan dia telah dijamu dengan ayam, daging serta ikan.

Selepas terkeluarnya skripnya itu, Teressa boleh pula mengatakan ianya adalah putar belit utusan malaysia terhadap kenyataan yang dikeluarkan. Walhal ianya juga turut disiarkan dikaca television. Adakah ianya juga satu kesan khas. Seperti CGI dan sebagainya, hanya untuk memastikan berita yang disiarkan menarik dan mampu mencecah kutipan berjuta ringgit?

Ataupun mungkin kamera atau perakam audio TV itu dah rosak kerana suka memutarbelit rakaman percakapan orang.

Begitulah permainan sandiwara orang cina DAP. Setiap kata yang dikeluarkan, setiap langkah yang diambil, semuanya untuk menjahanamkan orang melayu dan islam. Dan rakyat malaysia kini mempunyai hobi baru : MEMPERCAYAI FITNAH.

No comments: