Geng Bas Sekolah

Korang Kena baca ini

April 22, 2015

KAUM PAS DAH MULA KEMPEN BIDAAH #PRKPERMATANGPAUH


Pas Kawasan Permatang Pauh menegaskan, mengundi calon yang menolak pelaksanaan hukum hudud merupakan sesuatu haram dan berdosa memandangkan Islam mencakupi seluruh perkara dalam kehidupan termasuk dalam soal politik dan memilih pemimpin.

“Ketua Urusan Ulamanya, Badrul Abdul Rahman berkata, umat Islam yang mempelajari asas agama akan memahami bahawa hudud adalah syariat Allah SWT dan yang wajib dilaksanakan ke atas umat Islam.

“Membantah dan mempertikaikannya akan merosakkan akidah umat Islam,” katanya seperti dipetik menerusi laman sosial Facebook Dewan Pemuda Pas Kawasan Permatang Pauh hari ini.

Kenyataan Badrul itu adalah rentetan keputusan Pas kawasan itu yang mendesak Parti Keadilan Rakyat (PKR) memohon maaf dan menarik balik keputusan tidak menyokong rang undang-undang hudud seperti dibentangkan Pas di Kelantan baru-baru ini. - SUMBER

Kaum PAS dah mula buat lawak bodoh dah. Bila nak pilihanraya je, mulalah keluar cerita sedih pasal hudud. Tapi dalam masa yang sama, mereka merayu mahukan undi kafir. Khalid Samad balun kawkaw pasal Hudud, sampai sekarang kaum ini tak jawab. Tak ada telur rupanya. Tapi bila dengan umat islam, siap ugut pulak, nanti tak cium bau syorga kalau taknak sokong hudud PAS.

Kepala abah kau lah PAS !

1 comment:

Anonymous said...

Betul tu...kepala abah kau lah PAS..
Spesis MUNAFIK....U TURN Konpom..sebab tu sejak dari zaman aku tahu hal politik..haram bagi aku menyokong malah jauh sekali memberi undi untuk PAS