Geng Bas Sekolah

November 7, 2014

NOH OMAR TUNJUK KEJANTANAN


Baru baru ini Najib mengamuk UMNO Selangor semakin lemah. Katanya sudah dua kali PRU tetapi UMNO masih gagal mengambil semula Selangor. Humm mungkin Najib wajib diingatkan, dialah yang menjadi Pengarah Pilihanraya BN Selangor waktu itu. Dia sendiri jadi pemimpin tertinggi pun Selangor kalah, apa cerita tu ?

Tun Mahathir tegur UMNO Selangor perlu dirombak besar besaran. Buang semua parasit dan pengkhianat agama, bangsa dan negara didalam UMNO Selangor. Tapi UMNO Selangor melenting. Noh Omar kata mereka terima segala pandangan tapi Noh Omar kata Tun tak patut cakap macam tu. Kecik hati ni ish ish ish.

“Dia suruh siapa berundur? Umno Selangor tu siapa? Saya hendak komen macam mana kalau tidak ada spesifik. Hendak undur apa? Yang duduk di Umno Selangor itu semua ketua bahagian. Ketua bahagian yang dipilih oleh orang Umno, oleh perhimpunan.

“Hendak kata saya, saya tidak pernah kalah. Majoriti saya meningkat lagi. Siapa yang dimaksudkan secara spesifik?” katanya kepada The Malaysian Insider.
- SUMBER

Waaa dengan orang tua, Noh Omar banyak langsi. Tapi dengan Najib, dia tak berbunyipun. Kenapa ? Takut hilang periuk nasi ke ?

Sekarang Noah Omar nak berentap dengan Azmin pulak. Jangan haraplah nak menang. Dengan imej Ketua Kampung hendak berlawan dengan imej orang muda, agak agak pengundi muda nanti nak pilih siapa ? Takkan Ketua Kampung kan.

Untuk PRU14, Noh Omar patut berundur. Setakat menang Tanjong Karang, tapi tempat lain semua PR menang, apa guna ? Takkan Noh Omar nak bertepis bersilat sorang sorang dalam Parlimen nanti ?

Tapi aku rasa UMNO Selangor tidak akan naik semula. BN dah habis kat Selangor. Dengan masalah Najib dibahagian Kerajaan Pusat, BN negeri negeri lain hendak menjaga imejpun susah. Ada baiknya semua yang tua tua ni berundurlah PRU14. Berilah peluang kepada anak muda.

2 comments:

Anonymous said...

Amukan Najib tak menjadi, akar umbi umbi semakin marah kepada Najib. Kata mereka, Najib hanya berani di depan Melayu, depan cina, menikus!

UMNO PARTI PENJARA said...

...


(( Loceng Amaran!! ))- Selepas Penjarakan Anwar. UMNO Bersiap Sedia Untuk PENJARAKAN Azmin Dan Wan Azizah Pula!!!

Dakwaan BerNiat Jahat - Dakwa, Saman, Tangguh 90x. Peguam BODOH!!!

Sumber Berita


>> Klik Di Sini <<



MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'

MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'



Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M