Geng Bas Sekolah

July 25, 2014

KEGANASAN ISIL DAN EVANGELIST KRISTIAN


Beberapa bulan lepas, muncul satu kumpulan militan yang mendakwa sebagai ahli sunni di Syria. Mereka memerangi tentera Syria dan pertempuran antara mereka, membuatkan ribuan rakyat Syria menjadi mangsa. Kemudian kumpulan ini bergerak ke Iraq dan mula menawan wilayah Iraq satu persatu. Agenda mereka adalah untuk menghapuskan syiah. Walaubagaimanapun kumpulan ini tidak mendapat perhatian yang serius daripada Amerika. Mungkin mereka masih memantau pergerakan kumpulan ni.

Namun di Iraq, keadaan menjadi kucar kacir. Tentera Iraq tidak mampu menahan serangan ISIL. Ramai tentera Iraq melarikan diri daripada berhadapan dengan ISIL. Setelah berjaya menawan dan mengukuhkan kedudukan, pemimpin kumpulan ini telah menggelarkan dirinya sebagai Khalifah dan mahukan semua orang islam seluruh dunia ikut cakap dia. Sejak itu ISL mula membuat pelbagai perkara perkara pelik dan lebih banyak keganasan. Ini perkara biasa bagi kumpulan yang gila kuasa. Mula mula cakap berjuang untuk islam. Bila dapat kuasa mulalah perangai jadi macam syaitan. Banyak kumpulan radikal berasaskan agama akan menjadi gila.

Tapi ISIL ni cerdik. Dalam mereka gila berperang, mereka langsung tak hiraukan penduduk Palestin yang sedang dibunuh tentera Yahudi. Sebabnya mereka tahu, kalau mereka menyerang yahudi, sudah pasti Amerika dan negara negara sekutu akan menyerang mereka habis habisan.

BOKO HARAM, kumpulan pengganas bertopengkan islam di Afrika pun tak diserang Amerika sebab prinsip yang sama. BOKO HARAM ni punyalah jahat, mereka akan masuk ke kampung kampung dan menculik beratus anak dara orang. Tetapi pihak media barat buat tak kisah walaupun perbuatan BOKO HARAM ni memang haram jadah. Sebabnya BOKO HARAM tidak mengancam keselamatan Israel. Nampak tak permainan Amerika dan kumpulan pengganas bertopeng islam. Mereka main game yang sama. "Aku tak kacau kau, kau jangan kacau aku." Sebab tu, jangan haraplah mereka ni nak tolong orang islam Palestin walaupun mereka ada berbagai jenis senjata canggih.

Itu bab ISIL, kat Malaysia inipun dah muncul kumpulan radikal bertopeng agama. Jika dahulu PAS menjadi juara tetapi sekarang DAP pun dah ikut cara yang sama. Bezanya DAP mahukan kristian evangelis menguasai Malaysia.


Untuk langkah pertama, mereka akan masuk ke dalam masyarakat melayu, berpakaian seperti orang melayu, puji islam, dan kemudian akan masuk campur kedalam urusan agama islam. Taktik yang digunakan oleh PAP di Singapork suatu ketika dahulu berjaya memecahkan orang melayu dan seterusnya meletakkan orang melayu sebagai rakyat kelas ketiga. DAP juga sedang menggunakan cara yang sama. Mereka merobohkan penempatan melayu, memecah undi orang melayu, hancurkan perniagaan orang melayu dan mengupah barua melayu untuk menekan orang melayu lain. Dalam masa sama, mereka berpura pura menghormati orang melayu malah sampai masuk ke dalam masjid untuk menutup rancangan jahat mereka.



Persamaan ISIL, BOKO HARAM dan Kristian Evengalis adalah mereka kumpulan radikal gila agama. Mereka akan membuat huru hara disebalik nama agama. Tapi puak PAS tak nampak semua ni. Mereka anggap DAP hanya parti politik biasa macam MCA, GERAKAN. Sedangkan DAP bukan saja ada agenda nak hapuskan hak orang melayu malah hak agama islam juga. Kes kalimah Allah, adalah rancangan jahat kaum ini untuk murtadkan umat islam. Tetapi yang itulah dipertahankan oleh puak PAS. Bodoh sungguh.

2 comments:

Anonymous said...

Sedapnye ko memfitah. Ko tau tak basyar dah bunuh lebih dari 200ribu muslim suni. Berbanding gaza baru 800 mangsa. Ko tau tak hamas peroleh komponen roket dari iran, roket bodo kuasa letupan x kuat. Pernah ke ko dengar mujahidin syria dan iraq merogol wanita? Jionist sengaja memanjangkan perang di gaza sebab nak tutop cerita kekalahan sekutu gelapnya di Iraq & syria. Walhal dia boleh bunuh seluruh rakyat gaza dalam 1 malam dengan senjata kimia.

Anonymous said...

ISIS atau ISIL mengambil langkah yang tepat. Untuk memusnahkan musuh di Israel, kita harus memusnahkan agama Syiah terlebih dahulu. Admin tolong baca sejarah pembebasan Baitul Maqdis oleh Salahuddin Al Ayubi dahulu. Beliau telah membebaskan kota itu setelah beliau mengalahkan kerajaan Syiah dinasti Fatimiyyah di Mesir. Sebelum itu, kerajaan Syiah Mesir telah menolong tentera salib di Palestin mengekang pergerakkan tentera Islam di Syria. Apakah tentera Islam Salahuddin adalah ekstrim? Tidak. Admin jangan cuba samakan ISIL atau ISIS dengan Pas. Pas tidak semulia ISIS. Sekiranya ISIS atau ISIL berkuasa di Malaysia, Anwar Ibrahim orang pertama akan direjam hingga mati kerana meliwat, berzina dan menyokong keselamatan Israel. Harap admin faham dan usah termakan dengan media Barat yang penuh dengan fitnah. Sekian.