Geng Bas Sekolah

July 31, 2014

HANYA MANUSIA JAHIL MURAKKAB SAHAJA YANG PERCAYA KEPADA PKR


Bermula dengan pencalonan Makcik Jah sebagai MB Selangor, kini permainan Pakcik Anwar semakin berlarutan sehingga timbul pergaduhan diantara PKR dan PAS. Manakala DAP mengambil peluang menyokong PKR sebab nak tidak mahu orang islam terus berkuasa di Selangor.

Timbul pula cerita Dr. Mohd. Zuhdi Marzuki, Pengarah Operasi Pusat Penyelidikan Pas mengatakan PAS patut keluar daripada Pakatan Syaitan dan bertaubat. Malah timbul cerita yang mengatakan PKR sebenarnya hanyalah parti sampah. Tanpa bantuan PAS, PKR sudah pupus lama. DAP pun hanya menumpang kehebatan PAS. Tanpa bantuan PAS, Lim Guan Eng tidak akan duduk di KOMTAR.

Habislah pengikut tiga parti ni bertetak sesama sendiri. Apapun memang betulpun. PKR dan DAP memang parti sampah. Kalau tak sebab PAS, dah lama dua parti sampah ni pupus.

Dan ini adalah fakta yang mana PKR dan DAP sememangnya parti sampah.

FAKTA - Kekuatan pakatan pembangkang terletak pada Pas. Tanpa ahli dan penyokong Pas, pakatan pembangkang tidak akan berfungsi. Akar umbi pakatan adalah Pas.

FAKTA - Sejarah penubuhan pakatan pembangkang tidak akan berjaya jika Pas tidak terlibat. Ahli dan penyokong Pas yang membuatkan pakatan nampak ramai dan kuat.

FAKTA - DAP merupakan sekutu paling kurang ahli dan penyokong di awal penubuhan pakatan. Tanpa Pas, parti Lim Kit Siang anak beranak tidak bernyawa.

FAKTA - Hasil bantuan Pas, pemimpin DAP dapat sokongan Melayu bagi menumbangkan UMNO. Tanpa Pas sudah pasti DAP tumbang kepada MCA dan Gerakan.

FAKTA - Pas merupakan tunjang kekuatan pakatan pembangkang kerana ahli dan penyokongnya adalah hardcore dalam memastikan pakatan terus relevan.

FAKTA - PKR merupakan sekutu paling lemah di dalam pakatan pembangkang kerana mempunyai ahli yang sedikit.

FAKTA - Jika diletak pertandingan 1 lawan 1 antara Pas vs PKR, kemenangan akan memihak kepada Pas di semua kerusi majoriti Melayu.

FAKTA - Ahli dan penyokong PKR terdiri daripada mereka yang dibuang daripada UMNO, MIC, MCA, Gerakan kerana pelbagai masalah.

FAKTA - PKR mengetuai setiap demonstrasi yang diadakan pakatan pembangkang namun tanpa penyertaan ahli Pas, demonstrasi PKR tidak akan mendapat sambutan

FAKTA - Lim Kit Siang dan Lim Guang Eng (bukan Islam) tidak layak. Datuk Seri Anwar Ibrahim masalah moral (kes liwat) tidak layak. Datuk Seri Abdul Hadi Awang paling layak ketuai pakatan pembangkang. Suara Pas lebih ramai dalam pakatan.

FAKTA - Sedarlah wahai ahli dan penyokong Pas, tanpa kamu pakatan pembangkang tidak punya apa-apa. Apatah lagi nak harapkan PKR.

FAKTA - PKR sudah lama mempergunakan Pas. Sudah sampai masanya ahli dan penyokong Pas terajui pakatan pembangkang kerana suara anda lebih kuat dan berpengaruh.

FAKTA - Ahli dan penyokong serta kepimpinan Pas, dengarlah suara hati anda dan fikirlah dengan bijak. Mahu jadi keldai tunggangan DAP dan PKR atau ketuai pakatan.

No comments: