Geng Bas Sekolah

June 26, 2014

MCA TERUS MENGKHIANATI ORANG MELAYU


Semalam DS Najib mengumumkan Liow Tiong Lai dilantik sebagai Menteri Pengangkutan. Tak sampai beberapa jam, cina ni telah mengeluarkan kenyataan mereka akan terus mengkritik Kerajaan dalam isu isu rakyat. 

Maknanya dia akan terus menghentam Kerajaan Malaysia walaupun dia sudahpun menjadi sebahagian daripada Kerajaan Malaysia. 

Liow, jika kamu tidak boleh bersama sama dalam Kerajaan, sila letak jawatan serta merta dan keluarkan MCA daripada BN. Kami rakyat Malaysia tidak mahu MCA menjadi musuh dalam Kerajaan Malaysia. Jika benar benar nak berperang dengan Kerajaan Malaysia, nyatakan pendirian kamu berpihak sebelah mana. Senang kerja. Masalah boleh selesai dalam 24 jam.

3 comments:

Anonymous said...

Suruh Najib letak jawatan, banyak isu-isu agama dan bangsa tidak diendahnya hanya Cina dan India, Melayu sudah tiada ke? UMNO masuk MCA lah senang baru orang tahu UMNO bela Cina..............

Anonymous said...

Padan muka Najib..dah bawa masuk pun masih berani lagi..apa sumbangan MCA kepada rakyat..jangan iatakan untuk orang melayu dgn kaum sendiri pun tak leh nak kawal...lancau la

Anonymous said...

Macam duri dalam daging.