Geng Bas Sekolah

October 24, 2013

COMANGO AGENDA NASRANI DAN YAHUDI HANCURKAN UMAT ISLAM MALAYSIA


Malaysia sekarang sebenarnya sedang diambang peperangan. Serangan demi serangan dilancarkan keatas Malaysia. Serangan bukan sahaja dilancarkan melalui ekonomi bertahun tahun lamanya malah melalui serangan fizikal juga seperti yang terjadi di Lahad Datu. Serangan melalui politik juga bertubi tubi sehinggakan Kerajaan Malaysia dilihat semakin lemah. Agama islam diserang oleh pihak nasrani dan juga sekumpulan NGO yang mendakwa memperjuangkan hak manusia sejagat.

Kumpulan yang bergelar COMANGO membuat tuntutan di Geneva ke atas Kerajaaan Malaysia. Antara tuntutan mereka adalah :

Kerajaan Malaysia menandatangani dan patuh pada Perkara 18 International Covenant on Civil & Political Rights (ICCPR) yang menjamin hak untuk bebas beragama termasuklah dikalangan orang Islam.

Kerajaan Malaysia tidak dibenarkan menyekat penyebaran ajaran agama lain keatas umat islam.

Kerajaan Malaysia dipaksa membenarkan umat islam murtad

Memansuhkan hak ibubapa menentukan agama anak mereka * Melarang anak anak beragama islam*

Memaksa Kerajaan Malaysia membenarkan aktiviti gay, lesbian dan pondan secara terbuka. 

Memaksa Kerajaan Malaysia memansuhkan undang undang syariah.

Memaksa Kerajaan Malaysia membenarkan ajaran nasrani disebarkan keatas umat islam

Melarang hukuman islam dikenakan seperti larangan meminum arak dan seks bebas kepada umat islam.

Menghapuskan hak orang melayu dan kaum bumiputera sekaligus melakukan operasi pembersihan etnik.

Jika tuntutan mereka ini berjaya, ini bermakna Kerajaan Malaysia sudahpun tewas kepada mereka dan umat islam sudahpun kalah kepada orang orang kafir ini. Tetapi malangnya umat islam di Malaysia masih lagi leka. Mereka dilekakan dengan bola, dengan PRK Dun Sg Limau, dengan hiburan hiburan dan juga cerita politik basi.

Umat islam harus sedar tuntutan COMANGO ini bukannya tuntutan politik tetapi  gerakan mahu menghapuskan umat islam di Malaysia. Tolonglah sedar. Jangan lah leka dengan politik tak habis habis. Orang kafir dah berjaya hancurkan negara islam seperti Tunisia, Libya, Iraq dan Syria. Di Indonesia mereka sudah berjaya. Sekarang mereka fokus kepada Malaysia pula. Dan selepas ini mereka akan menyerang Brunei pula. Jika Malaysia tumbang, Brunei adalah pertahanan islam yang terakhir di asia tenggara. Tapi takkan kita nak berhijrah ke Brunei pula ?


Malaysia adalah tanahair kita. Kita wajib mempertahankannya. Jika Kerajaan Malaysia gagal di Geneva, maka ianya sudah menjadi tanggungjawap kita pula. Berjuanglah sehingga kita hancurkan semua orang orang kafir ini ataupun kita mendapat syahid. Allahuakbar ! Allahuakbar ! Allahuakbar !

Sumber : Azril Mohd Amin

1 comment:

Labu8455 said...

Silap tajuk sebenarnya - tidak ada dalam ajaran Yahudi maupun Keristian yang membenarkan hubungan sesama jenis bahkan hukuman nya amat berat. Penulis harus lebih berhati hati supaya tidak menyinggung perasaan penganut agama lain. COMANGO ini didalangi oleh pembangkang Malaysia sendiri dimana Anwar sebagai ketua dan tidak dinafikan mendapat bantuan luar yang pro pembangkang.