Geng Bas Sekolah

September 13, 2013

JAWATAN KETUA PEMUDA HAK MILIK KEKAL KJ ?


Menjelang pemilihan UMNO yang akan datang, ramailah yang bercita cita mahu bertanding. Tetapi malangnya kerusi Ketua Pemuda UMNO sehingga kini masih belum dicabar oleh sesiapa. Jika sebelum ini Mukris dan Dr Khir Toyo berentap dengan Khairy, tetapi untuk tahun ini tiada sesiapa lagi.

Begitu juga dengan jawatan Ketua Wanita. Azalina sudahpun menarik diri untuk bertanding atas alasan tidak mahu memecahbelahkan parti. Tambahan pula Shahrizat Jalil mendapat sokongan padu dari para Wanita UMNO membuatkan laluan Azalina menjadi sukar.

Walaubagaimanapun aku amat alu alukan jawatan Pemuda UMNO dicabar. Bukanlah aku mahu melihat Khairy tersungkur apatahlagi melihat Pemuda UMNO berpecahbelah. Sebaliknya aku mahu melihat demokrasi terus subur di dalam UMNO. Aku mahu Khairy tidak merasa terlalu selesa dengan kedudukan sekarang. Sekurang kurangnya nak dia insaf bahawa perjuangan UMNO masih belum selesai. Perjalanan UMNO masih panjang. Sekarang bukan waktu yang selesa untuk pemimpin UMNO duduk diam berpeluk tubuh.

Pemuda UMNO Bodoh Matematik

Jawatan Pemuda UMNO Perlu Dipertandingkan

1 comment:

Anonymous said...

100 dalil mengapa KJ tidak layak menduduki apa apa jawatan dalam UMNO atau kabinet. Sudah120 hari , umum kenal di mana sebenar nya hati jiwa pandangan pemikiran hala tuju nafsu angan angan dan rangkaianya.

ABK
ASALKAN bukan kj
tolak kj.tolak kj.tolak kj
tolak ajIB GOR GONG
JAnGAn tunggu lagi.Mulai kempen .carpe diem.
Kita perlu PM Baru.
Ada orang kata KJ Itu Inteligent

Dia punya intelligent dari osmosis bukan natural ,sebab dia oxon,liberal,moderate,SIL,dan 40 tahun dulu bapa nya kerja dengan KBS(duu nama apa ya )ada reginnaLAH,ada cover boy majjalah GQ,pandai tulis surat kapada majjalah economist UK,ada sahbat rapat POrk chop jason jonathan, sahabat AA Tony FFFF,dan peminat nya nombor satu dari 7.05.13 adalah Lim kit siang.
yang paling utama sekali, sebab KBS ada bajet 789.000.000(RM) untuk di agihkan,tak masuk 1M punya dan ,hanya dengan melaungkan Endless Possibilities , maka intelligent lah,liberal lah,moderate lah,centrist lah,KJ.
maka jerit lah ah jib gor gong,the best is yet to come.
kita perlu perdana menteri baru.
arjuna waspada
changkat lobak.