Geng Bas Sekolah

May 6, 2013

Melayu Bangkit Cina Biadap


Setelah berhempas pulas berkempen, akhirnya keputusan PRU13 telahpun diketahui. Keputusan pilihanraya ini tidak banyak jauh berbeza dengan keputusan pilihanraya 2008 dulu. Cuma yang berbeza, kaum cina sudah bersatu dan menolak Kerajaan yang ada sekarang.

Sejak DAP berjaya menawan P.Pinang dan Selangor, kaum cina nampak yang mereka boleh menawan satu negara ini. Semua ini boleh dilakukan jika mereka bersatu. Dan pada hari pengundian mereka semalam, mereka sudah melaksanakan rancangan mereka.

Mujurlah kita diselamatkan oleh Allah s.w.t semalam. Jika tanpa bantuanNya, sudah pasti kita ditumbangkan oleh mereka. Dalam pada itu, mereka mendapat bantuan daripada pengkhianat pengkhianat islam. Pengkhiatan inilah yang membantu mereka. Jika tanpa pengkhianat, mereka tidak mampu menggugat kestabilan negara ini.

Sudah tiba masanya kita muhasabah diri. Renung semula kedalam diri, kaji dan perbaiki segala masalah yang ada. Rapatkan saf, isi semua lubang lubang yang ada. Jangan biarkan mereka masuk dan memecahbelahkan kita.

Semua umat islam harus bersatu sekarang. Bersatu pertahankan negara daripada mereka. Jika mereka berjaya menguasai negara, nasib umat islam dan golongan bumiputera akan terancam. Masa depan umat islam bergantung kepada kita. Di dalam tempoh 5 tahun ini, kita perlu lipatgandakan usaha. Jika tidak, umat islam dan sejarah kegemilangan bangsa melayu akan lenyap ditanah air nenek moyang sendiri.

6 comments:

Anonymous said...

Najib..Kalau kau masih mengharapkan undi cina untuk PRU akan datang..kau simpan saja lah hasrat tu, mereka memang dah bersatu padu dibawah satu bangsa. Jangan lah buang masa dan tenaga melayan permintaan mereka yang bukan-bukan, mereka tak mungkin kembali lagi. Kau tumpukan lah pada org melayu, india dan rakyat S&S yang yang banyak membantu kemenangan BN. Tingkatkan lah ekonomi dan perbanyakkanlah peluang-peluang ekonomi pada golongan ini. Hidup Malaysia!!

Anonymous said...

sampai bila nak menulis soal perkauman macam ni? sedarlah dan supaya lebih bertanggungjawab...

Anonymous said...

Kerajaan perlu menerangkan sejelas-jelasnya kepada rakyat bahawa harga barangan sebenarnya dikawal oleh monopoli kaum mata sepet.

Jgn biarkan mereka menuding jari kepada kerajaan setiap kali ada kenaikan harga barangan, ini adalah angkara mereka sendiri!!

Pecahkan monopoli kaum mata sepet dalam perniagaan..mereka lah sesungguhnya yg menaikkan harga barang-barang seharian..dan juga harga rumah sebab mereka yg kawal semua bahan binaan..

Setiap hari ratusan juta RM yg mereka sebat melalui monopoli ini keatas rakyat MAlaysia..mereka adalah pengkhianat kepada bangsa Malaysia.

Tidak ada penyelewengan yg lebih besar yang dilakukan di Malaysia ini yg melebihi penyelewengan monopoli kaum ini..

Hapuskan monopoli ini, dan dapatkan kembali duit Rakyat!!!

Anonymous said...

BN kena sedar yang kaum Cina tidak langsung membantu !!!

Mereka ini jenis tikam belakang dan manis di bibir...

BN wajib berhentikan bantuan pada kaum Cina... AKUJANJI ITU TWO-WAY ... Kaum Cina dah batalkan perjanjian tu...

BN WAJIB berterimakasih pada kaum melayu dan bumiputera dengan tambah bantuan.

Perkembangkan Kedai 1Malaysia di semua lokasi dan pelbagaikan product terutamanya service seperti insurance, repair kereta dan baiki/renovation rumah.

Kami sentiasa membantu kalau BN bantu kami !!!

Anonymous said...

SOKONG!!!! BANYAKKAN USAHAWAN MELAYU DAN BUMIPUTRA DALAM LAPANGAN PERNIAGAAN, JANGAN BIARKAN MEREKA TERUS MENOPOLI PERNIAGAAN HARIAN.... HIDUP!!! HIDUP!!! BN!!! BARISAN NEGARA!!!! DOWN WITH CIBAI (CINA BERSAMA ANWAR IBRAHIM)

Anonymous said...

Tahniah BN! Halau cina saja